Огляд подій, про які вам може бути цікаво почитати:
ProstoBook.com – видрукував першу книгу. ProstoBook.com – новий проект Дениса Олєйнікова (також зараз керує futbolka.ua, ProstoPrint.com) для друку книжок на замовлення. Офіційно сервіс запуститься в другій половині квітня.
А тим часом для американців запущено сервіс Myfamebook, який дозволяє користувачам Facebook роздрукувати у вигляді книжки вміст свого екаунта (апдейти, фотографії і т.д.).
BusinessWeek склав ТОП-25 найбільших бізнес-ангелів в технологічному секторі.
3% пошукових запитів у Яндексі формуються у вигляді прямих запитань, наприклад «яка завтра буде погода» або «який фільм подивитись». Кілька слів про найпопулярніші слова-запитання читайте тут.
«Вот блин!» – рекламна кампанія українського картографічного сервісу Мапія. Чому саме таке гасло і як відбувається процес створення реклами можна почитати в корпоративному блозі компанії.
«Якщо б я був Майкрософтом» – цікавий погляд (не без почуття гумору) на те, як софтверний гігант мав би боротись за ринок. А що б ви зробили, якщо б були Майкрософтом?
Естонський стартап fits.me став переможцем конкурсу стартапів на конференції Plugg. Fits.me – цікавий стартап, який допомагає людям підібрати собі одяг в інтернеті на основі даних про розміри тіла. Детальніше про те, що відбувалось на конференції Plugg, читайте та дивіться відео тут.
Pingback: Як розвинути нові ідеї для стартапу | Watcher()