За минулий рік щомісячна аудиторія сервісу миттєвих повідомлень ICQ зменшилась на 35%, пише видання Ведомости з посиланням на дані Mail.ru Group.
У квітні 2010 року російський холдинг придбав ICQ в американської AOL за $187,5 млн. Станом на грудень 2010 року користувачами аськи, за даними Mail.ru Group, були 33,5 млн людей. Цікаво, що статистика, яку оприлюднила компанія, не є деталізованою – вона показує усіх користувачів протоколу ICQ – навіть тих, які використовують неофіційні ІМ-клієнти (QIP, наприклад), і водночас не розкриває даних щодо точної кількості користувачів програми ICQ.
За словами представників Mail.ru Group, таке зменшення популярності протоколу спричинене боротьбою зі спамом, а інструменти для цього були впроваджені в 2010 році. Представники інших компаній, зокрема comScore та Фінаму, опитані Ведомостями, вважають, що зменшення аудиторії ІМ-клієнтів – загальносвітова тенденція, і боротьба зі спамом тут ні до чого.