Керівник компанії i-Jet Media Олексій Костарев на конференції Casual Connect повідомив про дохід, який приносіть дві найпопулярніші сьогодні гри цього видавця. Farm Frenzy і Wild West Train збирають по $8 тис. щодня.
На думку Костарева, в Європі більший прибуток приносить розміщення ігор в численних регіональних соцмережах-лідерах, а не в Facebook. І за охопленням і за кількістю гравців, що активно грають, європейські регіональні соцмережі сумарно мають більшу вагу, ніж Facebook.
Варто зауважити, що i-Jet Media є найбільшим на пострадянському просторі видавцем соціальних ігор. Її першим хітом була гра «Щасливий фермер» в соцмережі Вконтакте. Однією зі своїх сильних сторін i-Jet Media вважає наявність власної платформи для портації ігор в багатьох соціальних мережах. Тому часто представники компанії наполягають на необхідності обов‘язково буди присутнім в регіональних соціальних мережах, і не зациклюватись на Facebook.
Детальніше про ринок онлай-ігор читайте в нашому огляді.