• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 16 Серпня 2011

i-Jet Media запустила платформу для публікації та монетизації ігор в соцмережах

Tweet
Tweet

i Jet Media запустила платформу для публікації та монетизації ігор в соцмережахКомпанія-видавець ігор в соціальних мережах, i-Jet Media, запустила власну платформу для публікації і монетизації цих ігор в соціалках.

Новий проект називається iJetConnect.com і надає можливість публікації, розкрутки та монетизації ігор у 30-ти соціальних мережах. В майбутньому розробники обіцяють розширити кількість підтримуваних соціалок до кількох сотень.

До листопада 2011 року сервіс буде працювати на стадії бета-тестування. На презентації цієї версії було показано його роботу в двох популярних російських соцмережах – Мой Мир@Mail.ru і Вконтакте. На думку представників i-Jet, одного Facebook недостатньо, тому на платформі повинні з’явитися і десятки дрібніших соціальних мереж. В якості рекламного інструменту використовується сервіс AdRiver.

За останні два роки i-Jet вдалося опублікувати близько 80-ти ігор в 30 соціалках. Минулого року компанія разом з порталом i.ua вийшла на український ринок. В лютому дві найпопулярніші гри i-Jet приносили компанії по $8 тис щодня.

Читати більше про: I-Jet, ігри, соціальні мережі

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • Facebook запустив ігри у Messenger по всьому світу

    Facebook запустив ігри у Messenger по всьому світу

  • ЄС звинуватив Facebook, Google і Twitter у порушенні прав споживачів

    ЄС звинуватив Facebook, Google і Twitter у порушенні прав споживачів

  • Німеччина хоче штрафувати соцмережі за «пости ненависті»

    Німеччина хоче штрафувати соцмережі за «пости ненависті»

  • В списку ТОП-додатків Google Play відбудуться значні зміни

    В списку ТОП-додатків Google Play відбудуться значні зміни



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA