За даними дослідницької компанії comScore росіяни витрачають найбільше часу на соціальні мережі. Середньостатистичний російський користувач просиджує в соцмережах 6,6 годин та переглядає 1307 сторінок на місяць.
Якщо говорити про світ загалом (компанія збирає дані по 40 країнах – Україна не входить до цього числа), то користувачі тратили 3,7 годин та переглядали 525 сторінок.
За Росією йде Бразилія (6,3 годин), Канада (5,6), Пуерто-Рико (5,3) та Іспанія (5,3). США перебувають на 9-му місці – 4,2 години та 477 сторінок на місяць.
Зважаючи на те, що українські користувачі багато в чому мають схожі онлайн традиції та активно відвідують ті ж, що й росіяни соціальні мережі – наприклад, Вконтакте.ру та Одноклассники.ру, думаю, що час який проводять українці в соціальних мережах теж буде в межах 6 годин.
Разом з тим варто зважати на те, що comScore не враховувала трафік з публічних місць доступу (наприклад, інтернет кафе, готелі, ресторани) та з мобільних телефонів. Що, в принципі, мало б суттєво підняти показники таких країн як Канада та США.