Загострення політичної боротьби в Ірані у зв‘язку з виборами президента, що відбулись цими вихідними, вилились в масові заворушення в Тегерані.
Нові медіа, в першу чергу Twitter та YouTube дають можливість відслідковувати все, що відбувається в країні прямо зараз.
У Твітері користувачі викорстовують хаштег #iranelection, через який можна знайти фотографії, прямі репортажі, відео та просто обговорення подій пов‘язаних з іранськими виборами. Повідомлення з‘являються кожні 10-15 секунд.
Щоб отримати інформацію також можна читати твітерян, які перебувають в гущі подій – @StopAhmadi, @tandmark або ж репортера ABC Джима Скутто.
На фотохостингу Flickr можна дивитись фотографії mousavil388, які щогодини оновлюються.
А репортер HuffingtonPost Ніко Пітні в режимі реального часу веде репортажі з Тегерану в своєму блозі, там також є чимало відео про заворушення.
Іранські події в чергове продемонстрували, що провідні новинарні агенції світу досить часто програють в оперативності блогам, твітеру та іншим соціальним медіа. Цікаво, що заворушення в Тегерані, які вже третю добу є однією з найгарячіших тем в інтернеті, не отримали адекватного відтворення в традиційних ЗМІ.
Наприклад, CNN не давав ніяких репортажів про масові протести та арешти опозиційних лідерів в суботу, хоча будь-хто міг знайти цю інформацію на Твітері чи інших соціальних медіа. Твітер середовище навіть запустило свою акцію протесту звинувачуючи CNN в цілеспрямованому замовчуванні іранської теми. Тисячі твітерян використовували хаштег #CNNfail в своїх повідомленнях, щоб привернути увагу громадян до проблеми з висвітленням подій на найвпливовішому новинарному телеканалі світу.
Попередній випадок, коли нові медіа значно випереджали в оперативності традиційні ЗМІ – був процес висвітлення терористичних атак в Мумбаі.
Pingback: Іран бурлить » Кулуар()