Майкрософтівський пошуковик Bing став другим за популярністю в світі. Його частка склала 5,62%, в той час, як Yahoo – 5,13%. Лідер Google має 87,62%.
Офіційно Bing запустився на початку минулого тижня та замінив попередній пошук компанії – Live.com.
Live.com був запущений восени 2006 року, і, не зважаючи на гігантські інвестиції та піар з боку Microsoft, протягом свого недовгого життя зменшував частку на пошуковому ринку.
Поки що рано говорити про реальне зростання популярності Bing. Адже за дивним збігом обставин, у всіх власників браузера IE6 Bing став пошуковиком за замовчуванням, при цьому змінити його на інший поки що не можливо. Окрім того Майкрософт проводить зараз надзвичайно активну рекламну кампанію Bing.com в інтернеті (зокрема й в гуглівському Adsence) вартістю близько $100 млн.
Тому про реальну частку можна буде говорити по закінченні рекламної кампанії та після того, як Майкрософт дозволить користувачам ІЕ6 користуватись іншими пошуковими системами.
Цікаво новиною стало також й те, що Bing відкрив API в надії на девелоперів, які будуть розробляти нові продукти на основі пошуку. Адже Bing API дає можливість створювати продукти, в які будуть інтегровані результати стандартного пошуку, відеопошуку, пошуку зображень, додавати в ці продукти свою рекламу, витягувати новинарні стрічки та багато чого іншого. Майкрософт зробив несподіваний подарунок – забрав обмежння на запити, що може бути досить цікаво.
Зараз оцінити чи девелопери почнуть активно використовувати цей API. Раніше, коли ще був живий Live.com, Майкрософт просував можливість створення на основі Live.com своїх кастомізованих пошуковиків, але згодом довелось відмовитись від цього проекту.