Microsoft не припиняє свої наполегливі спроби зачепитись за пошуковий ринок. Наприкінці минулого тижня в блозі Ніка Уінгфілда (Nick Wingfield) на сайті Wall Street Journal була опублікована інформація про те, що ближчим часом Microsoft планує змінити пошуковий алгоритм свого Live Search. Проект отримав кодову назву Kiev.
За інформацією віце-президента Microsoft Юсуфа Мехді (Yusuf Mehdi), останні сліпі тести показали, що якість пошуку цієї компанії нічим не поступається Google. А коли людям ще й підсовують майкрософтівський пошук під видом гуглівського, то оцінка користувачів ще більше зросла, що свідчить про суттєвий вплив бренду на оцінку користувачами результатів пошуку.
Після зриву угоди щодо поглинання Yahoo, Microsoft кинув свої зусилля на активний розвиток свого власного пошуковика. Цей напрямок очолив Кі Лу (Qi Lu) – колишній екзек‘ютів яхушного пошуку.
Через кілька місяців Microsoft планує перезапуск свого пошуковика, то ж піарактивність в рамках проекту Kiev розповже зараз. Рекламою займеться агенція JWT.
Ну що ж, конкуренція пошуковиків – це додатковий плюс для користувачів. Мушу сказати, що сам кілька разів переконувався в більшій адекватності пошуку Live в порівнянні з Google, та все ж звичку шукати в Google я поки що не готовий міняти. Сподіваюсь, Microsoft не опозорить столицю України, хоча, все ж хотілось, щоб назва була Kyiv.
Треба буде якось з‘ясувати в Ярини Ключковської, PR-директора Microsoft Ukraine – “у чьом дєло”.
Pingback: Bing - чергова провальна спроба Microsoft влізти в пошуковий бізнес | Watcher()