Боротись з людською звичкою надзвичайно важко. Так склалось, що переважна більшість інтернет користувачів в світі користується Google, і частка цього пошуковика щороку зростає.
Очевидним є бажання Майкрософта влізти в цей бізнес. Live.com – на який покладались чималі надії та сподівання, не виправдав очікувань – так і залишився маргінальною пошуковою системою.
Ще минулого року стало зрозуміло, що компанія запускатиме новий пошуковик. Наприкінці травня з‘явився Bing.com, але на нього, скоріш за все, чекатиме доля Live.com.
І справа не в тому, чи Bing.com є трохи кращою чи трохи гіршою пошуковою системою. Щоб ввязатись в реальну боротьбу за частку ринку проти Google необхідно створювати щось кардинально нове, пошук повинен бути ЗНАЧНО кращим, ніж пошук Гугла. Щоб користувач, який спробував пошукати в Bing.com, одразу відчув якісь переваги користуванням новим пошуковиком.
Поки що не зрозуміла подальша доля Live.com. В середині квітня була інформація про те, що Майкрософт закінчує розробку нового движка під кодовою назвою Kiev для Live.com. Якось дивно буде, якщо в компанії буде дві окремі пошукові системи.
Ну і ще один цікавий момент, Майкрософт трохи постраждав від язикатості свого CEO – Стіва Балмера (Steve Ballmer), який ще 28 травня (за 4 дні до офіційного запуску) анонсував Bing.com, хоча система ще не була готова до нормальної роботи.
В результаті заяви Балмера з‘явилось близько 1500 новинних повідомлень про запуск Bing. І вже наступного дня частка Bing в загальносвітовому інтернет трафіку склала 1,7%, але за 2 дні – в переддень офіційного запуску, коли Bing вже працював нормально і з повним функціоналом, трафік впав до 0,9%.
upd.: Ярина Ключковська підказал, що проект Kiev – це і є Bing.com, при заході на Live.com користувач редіректиться на Bing.com
Pingback: Microsoft нав‘язує свою пошукову систему користувачам своїми стандартними методами | Watcher()
Pingback: Дослідження: На рекламу в Bing клікають частіше, ніж в Google | Watcher()