Компанія Interbrand, яка спеціалізується на розробці брендів, представила рейтинг найдорожчих брендів світу – Best Global Brands 2016 Rankings.
Цьогорічний рейтинг вкотре очолила компанія Apple, друге місце – за Google, третє – за Coca-Cola. Торгова марка Apple зараз коштує понад $178 млрд. За підсумками 2016 року, темпи зростання вартості бренду сповільнилися на 5%. Вартість бренду Google в Interbrand оцінили в $133,252 млрд (+11%). Бренд Coca-Cola, який був лідером рейтингу в 2012 році, подешевшав на 7% – до $73,1 млрд.
На четвертому місці опинився бренд Microsoft, вартість якого, за оцінкою компанії, зросла на 8%, до $72,795 млрд. До десятки найдорожчих брендів світу увійшли Toyota ($53,58 млрд, +9%), IBM ($52,5 млрд, -19%), Samsung ($ 51,808 млрд, +14%), Amazon ($ 50,338 млрд, +33%), Mercedes-Benz ($43,49 млрд, +18%) та General Electric ($43,13 млрд, +2% ).
Примітно, що вартість бренду Facebook за рік зросла в майже півтора рази ($32,593 млрд, +48%) – 15 місце рейтингу. На понад 20% подорожчами бренди Amazon ($50,331 млрд), Lego ($6,691), Nissan ($11,066 млрд) та Adobe ($ 7,586 млрд).
З повним рейтингом можна ознайомитись тут.
Нагадаємо, прибуток компанії Facebook за рік зріс більш, ніж вдвічі: 84% від загальної суми принесли саме користувачі мобільних пристроїв.