Посекундна тарифікація дзвінків, про яку заявляють оператори мобільного зв’язку lifecell, Vodafone-Україна та Київстар, насправді не дотримується. Про розслідування з даного приводу РБК-Україна повідомили у прес-службі Антимонопольного комітету України.
Вже зараз комітет збирає факти, аналізує матеріали, які можуть підтвердити або спростувати наявність таких порушень. По суті, ведеться розслідування. Тому в АМКУ не можуть спрогнозувати, коли воно завершиться. Порушення підпадає під статтю 15-1 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» – поширення інформації, яка вводить в оману.
Згідно з законодавством, оператори зв’язку зобов’язані не лише давати абонентам повну і правдиву інформацію про ціну своїх послуг, але і дотримуватись визначеного порядку тарифікації. В 2012 році Кабмін затвердив правила надання та отримання телекомунікаційних послуг, які зобов’язують операторів враховувати лише повні тарифні одиниці в межах окремого сеансу зв’язку – хвилини або секунди. Неповні одиниці тарифікації не повинні враховуватись взагалі.
Нагадаємо, Антимонопольний комітет рекомендує Київстару встановити економічно обґрунтовані тарифи.