• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 2 Грудня 2008

Twitter та соціальні медіа перемогли в оперативності традиційні ЗМІ під час терористичних атак в Мумбаї

Tweet
Tweet

Twitter та соціальні медіа перемогли в оперативності традиційні ЗМІ під час терористичних атак в Мумбаї

Вже не вперше соціальні меді проявляють себе активно саме в критичних ситуаціях. Цього разу про нові медіа, як потужного конкурента традиційним медіа заговорили в зв‘язку з висвітленням терористичних атак, що відбулись кілька днів тому в індійському Мумбаї.

Першим, хто повідомив про захоплення заручників та стрілянину на вулицях міста стало аж ніяк не телебачення, а Twitter. Цей мікроблогінговий сервіс випереджав за оперативністю навіть CNN та BBC, які визнали цей факт.

Чимало повідомлень в Твітер передавались через SMS, що суттєво підвищує оперативність повідомлень одразу з місця подій.

Сайти BBC та CNN ставили прямі лінки на людей, що оперативно оновлювали свої Твітери інформацією в Мумбаї.

Серед користувачів Twitter виявилось п’ять-шість чоловік, які або утримувалися терористами в готелях або знаходилися поблизу цих готелів. В одному з твітів відвідувач готелю “Дюпрі” повідомив, що “терористи вимагають від рецепції готелю інформацію про кімнати, в яких проживають громадяни США, а потім кладуть заручників на підлогу”.

Індійські блогери в прямому ефірі передавали імена загиблих і поранених, а також повідомляли для донорів адреси лікарень, де закінчувалися запаси крові для переливання.

Активно використовувався як репортажна платформа фотохостинг Flickr. Наприклад, фотограф Вінукумар Ранданатан завантажив на Flickr понад дві сотні фотографій того, що відбувається в місті. Ці фотографії потім активно використовувались як локальними, так і міжнародними медіакомпаніями (в т.ч. й CNN).

Мумбайські блогери перетворили свою локальну блогплатформу Metblogs на новинарний ресурс, який агрегував найцікавіші твіти.

Блог Mumbai Help допомагав знайти близьких та рідних. Новини збирали також на професійному сайті Ground Report та сайті соціальних новин (які наповнювали самі користувачі) – NowPublic.

У Вікіпедії оперативно з‘явився окремий розділ присвячений мумбайським терактам. На Google Maps створена карта з переліком місць, що так чи інакше постраждали під час атаки терористів.

Та треба розуміти про те, що громадянська журналістика має окрім позитивних, також й негативну сторону в ситуації з терористами. Адже терористи також можуть читати Твітер і розуміти, що відбувається навколо захоплених ними будівель.

Цікаво, що індійська влада намагалась закликати “народних журналістів” припинити писати в Твітері з метою уникнення розкриття підготовки спецслужб до операцій знешкодження терористів:
“Indian government asks for live Twitter updates from Mumbai to cease immediately. ALL LIVE UPDATES – PLEASE STOP TWEETING.”

Також треба мати на увазі й той факт, що не всі повідомлення від громадянських журналістів відповідають дійсності – і це одна з найбільших вад такого типу журналістики. Люди полюбляють перебільшувати факти, приховувати факти, видавати бажане за дійсне. Наприклад, в деяких повідомленнях з Мумбаї йшлося про жертви понад 1000 чоловік, хоча як виявилось пізніше, ці цифри були значно меншими.

Ну і ще один важливий момент – успіх висвітлення терористичної операції в Мумбаї соціальними медіа був досягнутий багато в чому завдяки англійській мові, якою велась переважна більшість твітів, блогів, новинарних сайтів.

Бонус до цієї статті – цікавий матеріал про те, як можна використовувати Твітер як піарінструмент – “Introducing MicroPR, A PR Resource for Journalists, Analysts and Bloggers on Twitter”.

Якщо користуєтесь Твітером, буду радий побачити вас серед моїх фоловерів.

Читати більше про: tweet, twit, twiter, Twitter, Індія, Блоги, висвітелння, громадянська журналістика, Мумбаї, народна, соціальні медіа, Твітер, терористи, терористичні атаки

Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Twitter збільшив ліміт знаків у повідомленнях з 140 до 280

    Twitter збільшив ліміт знаків у повідомленнях з 140 до 280

  • До Дня кримськотатарського прапору Twitter верифікував офіційний екаунт Криму

    До Дня кримськотатарського прапору Twitter верифікував офіційний екаунт Криму

  • Суперечка офіційних екаунтів України та Росії в Twitter через Анну Ярославну викликала фурор в твітерян

    Суперечка офіційних екаунтів України та Росії в Twitter через Анну Ярославну викликала фурор в твітерян

  • Twitter не рахуватиме @Usernames в ліміті символів при відповідях

    Twitter не рахуватиме @Usernames в ліміті символів при відповідях



  • Pingback: Твітеризація революції. Як нові медіа допомагають громадянській журналістиці | Watcher()

  • Pingback: Твітеризація революції. Як нові медіа допомагають громадянській журналістиці | Watcher()

  • 2aaa

    и? 140 символов о том что происходит ? ))

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA