Продовжуємо публікацію «Кишенькового посібника з мобільного маркетингу». Читайте також першу частину «Епоха М», другу – «Good old SMS» та третю – «Штрих-коди на cтероїдах».
Кишенькові сайти
Вслід за масовою популярністю інтернету в Україну прийшла хвиля мобілізації веб-сторінок. Це як в анекдоті: «Друга година ночі. Вирішив йти спати. Закрив комп’ютер. Ліг. Через хвилину зайшов з мобільного…» І наче у всіх маркетологів уже є модні смартфони з доступом до інтернету (у деяких навіть з 3G :). Але досі так мало брендів спромоглися адаптувати свої сайти для цих пристроїв. Адаптувати потрібно хоча б тому, що через досить повільний доступ до вебу, споживачі можуть просто не дочекатися завантаження вашого мультимедійного сайту за 200 тис. грн :) А що вже казати про невеликі екрани, які не відобразять і третини краси, яка доступна стандартному настільному комп’ютеру.
Також
Практичні поради:
– Якщо у вас йде активна outdoor реклама обов’язково адаптуйте свій сайт під мобільні пристрої. Це може звучати як таке, що само-собою розуміється, але досі 90% сайтів відомих FMCG-брендів та інтернет магазинів не мають мобільної версії. Чи ви думаєте, що споживач запам’ятає адресу вашого сайту і ввечері коли прийде додому обов’язково його подивиться?
– Сайти на екранах мобільних пристроїв в Україні переглядають більше 12 млн. споживачів, і, окрім звичних нам міст мільйонників, є чимало користувачів з районів і сіл (де, як правило, немає повноцінного доступу до інтернету), тому не варто забувати і про них.
– Суттєво спрощуйте та виділяйте найголовніше і саме це розміщуйте на своїй мобільній версії. Пам’ятайте, що мобільний сайт має бути практичнішим за повну веб-версію, тому там не потрібні ваша місія і візія та пречудові рекламні ролики. На жаль, більшість маркетологів сприймають мобільну версію як прямо похідну від повноцінного сайту, в результаті замість великої кнопки «Купити» я часто на своєму смартфоні бачу ніс, вухо генерального директора або чорний квадрат замість флеш-ролика. Not good :(
Корисні лінки:
http://watcher.com.ua/2012/08/10/digicase-shokoladnyy-tur-lvovom-vid-svitoch/