• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Надія Баловсяк · 7 листопадаа 2012

У Instagram присутні 54% найбільших світових брендів

Tweet
Tweet

У Instagram присутні 54% найбільших світових брендівЯк показали результати дослідження аналітичної компанії Simply Measured, прийоми маркетингу, що пропонує Instagram, для великих брендів є більш ефективними, аніж Google Plus і Pinterest.

Це відповідним чином позначається на активності освоєння цього соціального сервісу.

За даними доповіді, в даний час 54% компаній, які входять у першу сотню найбільших світових брендів, використовують для взаємодії зі своєю цільовою аудиторією Instagram.

Всього за три останні місяці найбільші світові бренди, в тому числі Nike, Gucci, Starbucks і Audi, збільшили свої аудиторії на Instagram більш ніж на мільйон нових передплатників кожен.

Визнаними лідерами рекламного бізнесу в соціальних мережах є Facebook і Twitter, в яких присутність топових брендів сягає 98% першої сотні рейтингу. Далі слідують Google Plus, Pinterest і Instagram.

Незважаючи на те, що по відсотку присутності брендів Instagram з показником в 54% поступається Google Plus (67%) і Pinterest (63%), динаміка зростання цього показника для сервісу обміну зображеннями набагато вище, ніж для конкурентів.

Протягом останнього кварталу кількість брендів, присутніх в Instagram, виросла на 35%, в той час як в Pinterest – на 24%, а в Google Plus всього лише на 5%.

Тенденції зростання використання інструментів візуалізації в контент-маркетингу підтверджує дослідження “2012 study by ROI Research”, згідно з яким 44% споживачів, швидше за все, будуть взаємодіяти з брендами, які розміщують фотографії на своїх сторінках у соціальних мережах. У той же час, регулярне оновлення статусу є важливим для 40% опитаних, а наявність відеоконтенту – для 37%.

Читати більше про: Instagram, соціальні медіа

Надія Баловсяк

Надія Баловсяк на зв'язку

Блог автора Facebook

Також читайте:
  • Instagram – соцмережа №1 для українців у віці до 30 років

    Instagram – соцмережа №1 для українців у віці до 30 років

  • 7,3 млн українців користуються Instagram

    7,3 млн українців користуються Instagram

  • Українців знову 9 млн на Facebook

    Українців знову 9 млн на Facebook

  • Кількість українських користувачів в Instagram зросла до 6 млн, а Facebook припинив ріст

    Кількість українських користувачів в Instagram зросла до 6 млн, а Facebook припинив ріст



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA