Користувачі соціальної мережі LinkedIn отримали нові можливості. Користувачі тепер можуть підписуватися на повідомлення інших користувачів і надавати рекомендації на підставі інтересів.
Такого роду можливості є традиційними для користувачів більшості соціальних мереж. У LinkedIn ці функції є показником інтересу до профайлу користувача, критерієм його авторитету в бізнес-співтоваристві користувачів. LinkedIn також почне пропонувати користувачам індивідуальні пропозиції щодо підписки на впливових особистостей.
Нагадаємо, що кілька тижнів тому соціальна мережа LinkedIn дозволила підписуватися на оновлення профайла впливових користувачів та відомих особистостей.
З моменту запуску функції підписок на оновлення відомих особистостей підписалися понад 4 млн осіб. Крім того, LinkedIn змінила інтерфейс. Зокрема, в соціальній мережі з’явилися нові можливості сортування контенту. Користувачі можуть сортувати повідомлення за рівнем впливу повідомлень певного користувача на інтереси групи в цілому.
На даний момент за рівнем впливу одним з найвпливовіших бізнесменів є Річард Бренсон. Крім того, користувачі активно підписуються на поновлення від Барака Обами.