• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Надія Баловсяк · 4 Жовтня 2012

У LinkedIn можна підписатись на блоги відомих особистостей

Tweet
Tweet

У LinkedIn можна підписатись на блоги відомих особистостейВ діловій соціальній мережі LinkedIn з’явилися нові можливості. Користувачі можуть підписатися на акаунти 150 відомих людей.

Зокрема, користувачі можуть підписатись на акаунти таких людей як Річард Бренсон (Virgin Group), Аріанна Хаффінгтон (Huffington Post), президент США Барак Обама і багато інших. Нова функція дозволить учасникам соціальної мережі відстежувати повідомлення авторитетних користувачів проекту, які не потрапили в списки їхніх друзів.

Компанія LinkedIn планує розширити початковий список лідерів думок. За словами представників компанії LinkedIn, в цей список можуть потрапити практично всі учасники соціальної мережі, які публікують цікаві новини і які є авторитетами в своїх професійних колах.

Проект LinkedIn в результаті нової функції перетворюється з мережі професійних контактів в платформу для розповсюдження контента і новин. Нова функція також стимулюватиме користувачів активніше поширювати цікавий контент серед своїх передплатників. Завдяки нововведенням соціальна мережа намагається боротися з іншими платформами для розповсюдження контента, зокрема, з Facebook, Twitter і Google+, збільшуючи залученість користувачів і час, який вони проводять на сайті проекту.

Читати більше про: Linkedin

Надія Баловсяк

Надія Баловсяк на зв'язку

Блог автора Facebook

Також читайте:
  • У Facebook та LinkedIn через фото поширюється новий вірус

    У Facebook та LinkedIn через фото поширюється новий вірус

  • Завдяки Microsoft користувачі  LinkedIn стали найдорожчими в світі

    Завдяки Microsoft користувачі LinkedIn стали найдорожчими в світі

  • Microsoft купує соціальну мережу LinkedIn за $26 млрд

    Microsoft купує соціальну мережу LinkedIn за $26 млрд

  • Facebook тестує «професійні навички» у профілях користувачів як у LinkedIn

    Facebook тестує «професійні навички» у профілях користувачів як у LinkedIn



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA