• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Микола Костинян · 4 Липня 2012

BBC запустила технологію, яка може зробити революцію в медіа

Tweet
Tweet

BBC запустила технологію, яка може зробити революцію в медіаBBC запустила експериментальну анімовану аудіо-виставу «Breaking Out», яка підлаштовується (персоналізується) під слухача залежно від його місцезнаходження в межах Великобританії.

Це експеримент у сфері перцептивних медіа – медіа, які адаптуються під глядача чи слухача на основі наявної інформації про нього. Для такого адаптування перцептивні медіа не потребують взаємодії з аудиторією, вони мають підлаштовуватись автоматично. Наприклад, музичний супровід може мінятися залежно від ваших уподобань. Якщо ви дивитесь якусь гру вперше, вам будуть пояснювати правила та різні нюанси. Якщо ви досвічений вболівальник – вам можуть показати якісь додаткові моменти «за лаштунками» абощо.

Передбачається, що телевізор має розпізнавати хто його дивиться і підлаштовувати контент під нього автоматично. Якщо телевізор дивитиметься група людей – він має співставити їхні інтереси та смаки і знайти найкращий компроміс для них.

Аудіо-вистава «Breaking Out» адаптується під слухача (змінюється звук) залежно від дати, погоди, поточних новин, а також соціальних мереж, до яких слухач залогований.

Читати більше про: BBC, media, ЗМІ

Микола Костинян
new media activist, blogger

Микола Костинян на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Як монетизувати власне медіа: два успішні кейси

    Як монетизувати власне медіа: два успішні кейси

  • Facebook хоче зробити платним доступ до контенту ЗМІ

    Facebook хоче зробити платним доступ до контенту ЗМІ

  • Google запустить прямі трансляції телеканалів через YouTube TV

    Google запустить прямі трансляції телеканалів через YouTube TV

  • Як у «Зоряних війнах»: ВВС тестує голографічне телебачення

    Як у «Зоряних війнах»: ВВС тестує голографічне телебачення



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA