• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 8 Травня 2012

Вартість преміум-реклами на Facebook продовжує зростати

Tweet
Tweet

Вартість преміум реклами на Facebook продовжує зростатиВартість реклами класу преміум у соціальній мережі Facebook продовжує зростати, свідчать дані останнього дослідження від компанії Marin Software.

Marin Software – це цифрова маркетингова платформа, що займається розміщенням реклами для власних клієнтів у Facebook на загальну суму понад $100 млн. За даними дослідження, вартість кліку реклами Sponsored Stories класу преміум за останній рік виросла на 26%, в той час як вартість кліку стандартної реклами упала на аналогічний відсоток. Водночас саме останній клас реклами становить 3/4 всіх продажів на Facebook.

Ці дані підтверджують попереднє дослідження від TBG Digital, в якому йшлося про те, що вартість кліків на Facebook зростає, але залученість користувачів падає. Це закономірно, оскільки соціальна мережа збільшила кількість рекламних повідомлень на одній сторінці. Вже тоді ми припускали, що розміщення більшої кількості реклами на одній сторінці може призвести до зменшення її ефективності.

Минулого року соціальна мережа заробила в сукупності більше $1 млрд, або по $4,34 з кожного свого користувача.

Читати більше про: Facebook, реклама, соціальні мережі

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

    На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

  • Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

    Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

  • Українців знову 9 млн на Facebook

    Українців знову 9 млн на Facebook

  • Цукерберг зробив відео-звернення з приводу використання Росією Facebook для втручання у вибори

    Цукерберг зробив відео-звернення з приводу використання Росією Facebook для втручання у вибори



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA