• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Микола Костинян · 30 Січня 2012

Facebook тестує 7 рекламних повідомлень на одній сторінці

Tweet
Tweet

Facebook тестує 7 рекламних повідомлень на одній сторінціFacebook розпочав показувати по 7 рекламних повідомлень на одній сторінці замість максимальної кількості у 6 повідомлень.

7 рекламних повідомлень зараз бачить лише незначна частина користувачів. І, скоріш за все, Facebook проводить у такий спосіб тестування видимості рекламних повідомлень.

У листопаді Facebook збільшив кількість рекламних оголошень до 6. На той момент служба підтримки обмежувала кількість таких повідомлень п’ятьма. Наразі Facebook стверджує, що на одній сторінці може бути показано максимум 6. Розміщення більшої кількості реклами на одній сторінці може призвести до зменшення її ефективності. По-перше, кожне з рекламних повідомлень на фоні зростаючої кількості інших привертатиме до себе менше уваги. По-друге, розташована унизу реклама не буде потрапляти до першого екрана і буде менш видимою:

Facebook тестує 7 рекламних повідомлень на одній сторінці

У профілі Timeline, як правило, розміщується менше реклами. Але її кількість також зростає. Деякі користувачі вже бачать до 4 рекламних повідомлень. Крім того, Facebook тестує різні розміри і формати блоків з рекламними повідомленнями для відображення на моніторах з різним розширенням:

Facebook тестує 7 рекламних повідомлень на одній сторінці

Схоже, ми будемо бачити все більше реклами у Facebook. Мабуть, Facebook намагається дослідним шляхом вирахувати баланс між кількістю реклами на сторінці та її видимістю для користувачів.

Читати більше про: Facebook, Sponsored Stories, timeline

Микола Костинян
new media activist, blogger

Микола Костинян на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

    Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

  • Повільна смерть Facebook. Все лише починається

    Повільна смерть Facebook. Все лише починається



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA