Вартість реклами класу преміум у соціальній мережі Facebook продовжує зростати, свідчать дані останнього дослідження від компанії Marin Software.
Marin Software – це цифрова маркетингова платформа, що займається розміщенням реклами для власних клієнтів у Facebook на загальну суму понад $100 млн. За даними дослідження, вартість кліку реклами Sponsored Stories класу преміум за останній рік виросла на 26%, в той час як вартість кліку стандартної реклами упала на аналогічний відсоток. Водночас саме останній клас реклами становить 3/4 всіх продажів на Facebook.
Ці дані підтверджують попереднє дослідження від TBG Digital, в якому йшлося про те, що вартість кліків на Facebook зростає, але залученість користувачів падає. Це закономірно, оскільки соціальна мережа збільшила кількість рекламних повідомлень на одній сторінці. Вже тоді ми припускали, що розміщення більшої кількості реклами на одній сторінці може призвести до зменшення її ефективності.
Минулого року соціальна мережа заробила в сукупності більше $1 млрд, або по $4,34 з кожного свого користувача.