Буквально вчора ми повідомили про те, що Facebook запустив довгоочікуваний Timeline-інтерфейс і для сторінок брендів та організацій.
Адміністратори таких фан-пейджів мають час до кінця березня, щоб привести до ладу свої сторінки відповідно до нового дизайну. Проте в них також є можливість опублікувати новий вигляд сторінок уже тепер – чим і скористалися одразу кілька провідних брендів.
Серед них – як відомі компанії, так і популярні виконавці. Вам буде цікаво поглянути, які обкладнинки (covers) вони обрали для своїх сторінок.
1. Red Bull
3. AT&T
5. Dove
6. Madonna
7. Coca-Cola
9. Nike
10. Kate Spade
11. Toyota
12. Coldplay
13. Facebook
14. Walmart
15. Macy’s
16. Ford
17. People
18. Today Show
19. SportsCenter
20. Lexus