Соціальна мережа Facebook готується до запуску інтерфейсу Timeline для сторінок брендів уже цього місяця.
Як повідомляє AdAge з посиланням на власні джерела в керівництві компанії, Facebook використає заплановану на 29 лютого конференцію для презентації нового функціоналу сторінок. Очікується, що Timeline для брендів стартує у бета-версії з обмеженим колом партнерів. Переведення усіх користувачів Facebook на новий дизайн профілів почалося минулого місяця.
Facebook Timeline дозволяє організувати всі активності людей в соцмережі у хронологічному порядку, починаючи від дати народження. Таким чином, ви зможете додати у свій Timeline різноманітні події, що трапились з вами – вступ в університет, першу роботу, народження дітей тощо.
Запуск Timeline для брендів стане логічним завершенням повного оновлення інтерфейсу Facebook за останні півроку. У вересні ми публікували концепти того, як могли б виглядати фан-пейджі компаній у новому дизайні.