Уперше в історії США витрати на онлайн-рекламу перевищать витрати на друковану рекламу в газетах та журналах.
Дослідницька компанія eMarketer оприлюднила прогноз американського ринку реклами в медіа на 5 років – до 2016 року. Витрати на онлайн-рекламу в США зростуть на 23,3% і складуть у 2012 році $39.5 мільярдів. У 2014 році обсяг цих витрат зросте до $52.8 мільярдів, а у 2016 році – $62 мільярдів:
У 2012 році вперше за історію США витрати на онлайн-рекламу складуть $39.5 мільярдів проти $33.8 мільярди на рекламу в друкованих газетах і журналах. Витрати на онлайн-рекламу будуть зростати і надалі, у той час як витрати на друковану рекламу спадатимуть щороку:
Динаміка телевізійних рекламних бюджетів, однак, буде зростати і надалі, хоч і не такими високими темпами. Очікується, що різниця між витратами на телерекламу і витратами на онлайн-рекламу скорочуватиметься. Але все одно, навіть у 2016 році, обсяги телевізійної реклами будуть на $10 мільярдів вищими:
У цілому у 2012 році в США очікується зростання ринку реклами у медіа на 6.7% до обсягу $169.5 мільярдів.