Український портал Tochka.net здійснив кардинальний редизайн головної сторінки.
Як повідомили Watcher у прес-службі порталу, Точка вирішила змінити стратегію своєї присутності на ринку. “Ми зрозуміли, що конкурувати з порталами, на яких домінують сервіси та партнерський контент, досить складно, тому вирішили зайняти свою нішу і охопити користувачів, яким цікавий розважальний i lifestyle-контент”, – сказав Віктор Кривенко, онлайн-маркетинг директор Digital Ventures.
Головна сторінка Tochka.net тепер представляє собою блочну структуру, кожен блок якої відповідає одному з розділів сайту – Новини, Леді, Подорожі, Афіша тощо.
Катерина Замуренко, директор з розвитку портала, додає, що Точка.нет робить ставку на мультимедійний контент – відео, 3D-панорами, онлайн-трансляції, інфографіку та фотогалереї.
Минулий рік став роком масштабних перетворень для порталу: в лютому в холдингу Digital Ventures, до якого належить Точка.нет, відбулися зміни у внутрішній структурі, а плани стати “порталом №1 в Україні” перенесли на рік. Проте, схоже що саме ця стратегія і виявилася для Точки.нет нездійсненою: влітку холдинг покинув Лукаш Щепанські, а восени портал втратив головного редактора Михайлину Скорик.