Відколи смартфони і планшети стали частиною нашого повсякденного життя, власники бізнесу змістили акценти своїх розмов з «Навіщо мені розміщувати мобільну рекламу чи запускати мобільний вебсайт?» на «Як мені розпочати?».
Віце-президент Google Mobile Ads Карім Темсамані виділяє п’ять провідних трендів галузі 2011 року, які перейдуть з нами у 2012 рік і далі:
1. Усі стають мобільними. Смартфони і планшети довели, що вони не пристрої «для гіків», а повсякденні пристрої. І вони продовжують змінювати комунікацію людей між собою та із бізнесом:
– 79% власників смартфонів використовують їх як помічників при купівлях. Для порівняння цін, для пошуку інформації про продукт, для пошуку місцезнаходження продавців;
– 70% власників смартфонів користуються ними під час перебування у магазинах;
– 77% власнків смартфонів контактують із бізнесом за їх допомогою.
2. Мобільний пошук змінив шопінг назавжди. Усе більше людей шукають вигідних пропозицій за допомогою мобільних телефонів як дорогою до крамниць, так і у самих крамницях. Пов’язаних із «Black Friday» мобільних запитів цього року було на 200% більше, аніж у 2010 році. За допомогою мобільних люди намагаються знайти або зв’язатися із бізнесом, порівняти ціни, відвідати сайт магазину чи його мобільний додаток, шукати товари та інформацію.
3. Прогрес мобільної реклами. Мобільна реклама усе ще перебуває на початкових стадіях свого розвитку, але розвиток стандартів і технологій уже полегшує маркетологам і споживачам взаємодіяти із мобільними платформами. Попереду залишається ще багато роботи у цьому напрямку, але показового прогресу вже досягнуто і він отримає свій розвиток у 2012 році.
4. Планшети долучаються до мобільної «вечірки». Статистика використання планшетів у 2011 році показала, що люди використовують їх для покупок, споживання медіа-продукції і розваг. Спостерігалося 440% зростання трафіку з планшетів у мережі AdMob в листопаді 2011 року порівняно з груднем 2010 року. Крім того, рекламні кампанії значно ефективніші, коли вони відбуваються на кількох різних платформах одночасно порівняно з лише однією.
5. Бізнес починає думати мобільно. Смартфони і планшети не є «маленькими ПК», вони є пристроями, які використовуються у принципово новий спосіб. Цього року бізнес відчув позитивну віддачу, коли почав розбудовувати рекламні кампанії та веб-сайти спеціально для мобільних.
«Мобільне буде рухатися уперед на повній швидкості у 2012 році, так що тримайте рукави закатаними, а паски безпеки пристібнутими – побачимось там», – підсумовує Карім Темсамані, віце-президент Google Mobile Ads.