• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 19 Квітня 2011

Диваном по репутації (оновлено двічі)

Tweet
Tweet

Диваном по репутації (оновлено двічі)

Слава Баранський, фото blogosphere.com.ua

Сьогодні агенція Prodigi, один з лідерів українського ринку цифрових маркетингових комунікацій, оприлюднила інформацію про те, що проект проект «Divan Travel», про який ми писали наприкінці березня, виявився фейковим, і основна його мета – просування послуг клієнта агенції, компанії Viasat.

Задумка непогана, і якщо б я працював в Prodigi, то можливо б навіть схвально до неї віднісся. Не знаю, наскільки ефективна така кампанія, але це вже хай вирішує Viasat. Я ж хотів поділитись своїми думками про інше – про те, як просувався «Divan Travel» через онлайн ЗМІ.

Наприкінці березня мені прийшов лист від Слави Баранського, який поділився радістю про запуск свого особистого нового проекту «Агенція нестандартних подорожей «Диван». Слава написав, що агенція має сайт планування відпочинку для тих, хто любить проводити час вдома, але надалі пропонує запуск цікавих нестандартних послуг для людей, що «люблять сидіти вдома».

Хто такий Слава Баранський? Зараз він працює в Яндекс-Україна, раніше працював в Prodigi, відомий багатьом за такими проектами як Internetno.net, Lifehacker.ru, успішною розкруткою блога про знаменитості plitkar.com.ua (коли працював в польській Agora).

Важливо, що я Славу знаю добре особисто. І поважаю за його професійні якості. Ми на Watcher любимо писати про цікаві проекти, яких, на жаль, на ринку не так вже й багато. Запуск Дивана мені видався дещо кумедним, але те, що до нього мав відношення Баранський, вселяло надії, хай навіть не на успішний в комерційному плані проект, то хоча б такий, що зможе нас розважити. Недовіряти йому в мене не було жодних підстав.

Натомість виявилось, що це не приватний проект Баранського, а комерційна розробка. Слава використав своє знайомство і можливість звернутись напряму з метою популяризації проекту. По факту, для себе, я б це назвав обманом, хоча, судити вам.

Чому обман? В мене до Баранського є доволі високий капітал довіри, і він про це знає. Тому, скоріш за все розумів, що інформацію, яку надішле мені – я не буду ставити під сумнів. Думаю, якщо б мені таку ж інформацію прислала повністю незнайома людина, новина б не мала шансу бути опублікованою.

Я маю доволі великий досвід роботи як в піарі, так і в журналістиці. Я дуже ціную особисті стосунки з людьми. Репутація будується роками, але втратити її можна за один день. Хоча з іншого боку я також розумію, що для людей, які працюють в SMM часто доводиться зловживати особистим на користь бізнесового. Питання «чи правильний це шлях» для себе поки що залишу відкритим. А ви що думаєте?

Update1: В коментарях з’явився екаунт-менеджер агенції Prodigi – Роман Китаєв, який розставив всі крапки над “і”:
Диваном по репутації (оновлено двічі)

Update2: Почитав кілька обговорень у Facebook та тут на Вочері, і бачу, що в декого скалось враження, що мені не подобається проект Диван. Це не так.

Проект мені сподобався. Задумка хороша. Prodigi зробило все правильно, і я б, можливо, на їх місці теж так робив. Мало того, якщо проект отримає якесь продовження, то агенція має всі шанси отримати чергову непогану фестивальну роботу.

Стаття ж не про недоліки проекту Диван, а про використання особистих знайомств з метою просування комерційних проектів.

Читати більше про: Divantravel, Prodigi, Viasat, Слава Баранський

Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Prodigi покинуло кілька ключових працівників та з’явився виконавчий директор (виправлено)

    Prodigi покинуло кілька ключових працівників та з’явився виконавчий директор (виправлено)

  • Prodigi опублікувала дайджест Уанету-2012

    Prodigi опублікувала дайджест Уанету-2012

  • Ярослав Ажнюк пішов з Prodigi

    Ярослав Ажнюк пішов з Prodigi

  • Що таке соціальні медіа і хто такі SMM-менеджери

    Що таке соціальні медіа і хто такі SMM-менеджери



  • tkachenko

    Ще цікава ситуація в тому що вони збирали контактні данні користувачів під видом “тур-сайту”.
    А на справді данні відходят ВІАСАТу для обзвону і задовбуванню-впарюванню їх ТВ послуг?
    Просто креативни збір спам-бази?

    з.ы. я питаю, а не стверджую, може данні і не передавали =)

    • ELECTRIC

      Віасат і до того мав “шикарну” базу номерів, причому дуже часто злиту з внутрішніх баз великих компній і тисчі раз більшу ніж міг би зібрати проект диванний.

      • tkachenko

        Виасат мене спамив зазвоном ) думаю з волі данні вкрали.
        Просто тепер будуть дзвонити ще адреснійше )) от ви любите то-то ми зробимо то-то =)

        • Webnote

          Мне тоже В-Сат частенько звонил.

          • Roman Kytaiev

            Если присмотреться к “Дивану”, можно увидеть что про ТВ-услуги там нет ни слова. Проект предлагает сесть на диван и смотреть ТВ, в том числе телеканалы, которые производит Виасат. Но нет предложения устанавливать спутниковую тарелку.

          • Webnote

            Я, когда увидел этот проект, был в недоумении. Они мне будут диктовать и навязывать, КАК ИМЕННО мне валяться перед телевизором?? В общем, я эту идею не осознал, не проникся и не воспринимаю её (может, именно из-за этого) как какую-то классную или прикольную. Но это моё личное мнение, которое я не собираюсь никому насаждать или пропагандировать.

  • Slava Baranskyi

    Максим, я очень благодарен что ты написал свой анонс и уверен, что никакого резонанса без тебя не вышло бы. Твоя аудитория совсем другая, думаю что ты это знаешь, а потому и сердишся. Во многом я взялся саппортить этот проект потому, что реально верю во многие вещи которые мы двигали — валяться на диване, жрать поп-корн и просто смотреть StarWars с четвертой по шестую, с первой по третью. Кампания была доброй, разве не так? Мы не открыли гандоны, диетическую колу или марку чипсов.

    Я понимаю твою обиду, но могу только тебя заверить что не слал бы просьбу написать про открытие, если бы хотя бы подозревал о таком исходе. Спасибо за честность, буду более внимателен к себе.

    • ELECTRIC

      Слава, ти ж чітко написав, що це твій проект, що дозволило тобі зібрати багато людей, оскільки вони довіряють тобі. А тепер випливає, що ти там не власник. А наслідок, якщо а майбутньому ти будеш щиро радити щось, думаєш народ так само повірить як і раніше?

      • Slava Baranskyi

        Тарас, мнение других про меня — не самоцель. Я делаю то, что мне нравится. Сегодня мне нравится работать в Яндексе — тут интересно, тут крутое мобильное направление. Еще я фанат отдыха на диване и поддержал проект. Еще я не люблю когда унижают людей и борюсь как могу с этим. Я люблю делиться своими открытиями и делаю это в своем блоге и про ЛХ и про все. Каждая эта активность как-то влияет на мою репутацию и вообще на ощущение себя. Я не компания, корпорация или акционерная компания — мне не нужен PR-щик, я не взращиваю карму. Я просто делаю интерсно сам и охотно этим делюсь. Почему обиделся Максим — я понимаю и поищу способы в будущем это загладить. Почему негодуешь ты, Тарас, не знаю…

        • maksym

          Слава – з чого ти взяв, що я образився?

          • Slava Baranskyi

            На нет и суда нет. Далее — буду умнее. Напишу тебе пару слов в почту.

          • Гость

            Слава, чого ти (сорі що так фамільярно) паришся, у тебеж є інший паспорт. Забий на цих недалеких українців і працюй собі далі. Не диван, так попкорн.ком.уа :)

        • ELECTRIC

          думаю, оскільки ви добре знайомі з Максимом, живете в одному місті, вам буде двом легко зустрітись і обговорти все за бокалом кави :)))) Але це вже ваша справа особиста:))))

          А з мого боку нема зла, лише запитання, все написано спокінийм тоном, хбі що смайлів не написав :)))

    • Compass

      Уже не отмыться, про…ал свой социальный капитал за не очень большое бабло!
      Неужели в яндекс набирают таких … недальновидных?

    • Neltharian

      ВИглядає як відмазка…

  • Maxon

    А что, кто-то воспринял этот проект всерьез? =) Ведь явный был либо прикол, либо маркетинговый тизер.

    • Guest

      Видно, що хтось сприйняв всерьоз раз тепер стільки ображених. Аж смішно.

    • Vitaliy Georgiev

      КАЖДЫЙ кто лайкнул восприняли всерьез – это очевидно.

  • Asenyk

    Як на мене – не варто видавати проект за власний, якщо він роблений для когось.
    Це, як мнінмум, неетично.

  • Webnote

    Бесчеловечный, ужасающий обман, использование личного дружеского доверительного отношения в корыстных целях! Ужас! Мрак! Полное падение нравов! Как можно…

  • Александр Глущенко

    бабло – оно конечно хорошо .. Но репутация у Виасата – не комильфо – http://protv.net.ua/forum/viewforum.php?f=40

  • Александр Глущенко

    в том году у Виасата была какая-то очередная замудренная акция . суть сводилась к тому, что нужно было на сайте заполнить чего-то там . и слить контакты друга/врага.. которому потом наяривали и рьяно желали подключить его к свой “кастрированной” услуге …

  • Roman Kytaiev

    Немного не в тему, но хотелось давно оставить фидбек. Почему лично у меня нет доверия к watcher: 95% контента здесь являются статьями или пресс-релизами. А 5% – личным мнением одного человека с явно выраженным личным отношенением и эмоциями (и эта статья из этой рубрики, даже с переходом на личности). Смесь портала новостей и жжшечки. Не знаю, мне это кажется не профессионализмом редактора (в смысле журналистики).

    • maksym

      О, представники Prodigi на связі. Романе, а хто вас примушує читати? Я вам відкрию одну велику таємницю – тут 100% матеріалів це прес-релізи з коментарями емоційної людини, що переходить на особистості.

      Додам, певно, ваш Коментар до статті

      • Roman Kytaiev

        Я говорил не как представитель Prodigi, и про проект ни слова не сказал. Про него я сказал считаю дельный другой комментарий. Не понимаю, если честно, почему общий фидбек на ваш сайт удостоился даже войти в тело статьи. Все мои комментарии к вашим статьям будут попадать в тело статьи? Будет приятно )
        Относительно чтения – конечно никто не заставляет. Но часто, действительно, полезно и актуально.
        Максим, еще раз, это фидбек на политику вашего ресурса. Ничего личного ни с вами, ни с Продиджи, не имеющего.

    • гость

      А с виду интилигентный человек….

      • Roman Kytaiev

        Спасибо что оценили мой вид.

        • проходив повз

          “Он еще и умничает, а еще очки надел” (шютка)
          А если серьезно, то Баранский поимел Вотчер, так как через него запостчена информация о “Диване”. И теперь вы, сотрудник Продиджи официально не представляющий компанию, говорите о том что к Вотчеру нет доверия. Надеюсь умные люди поймут, что с Продиджи лучше не иметь дела.

    • volos_86

      А по моему любой проект это сугубо субъективный взгляд на все глазами его автора. Так что Ваш комментарий не имеет смысла. Проект либо читают, если он интересный, либо нет в случае когда нет этого самого интереса. Счетчик лайков ярко доказывают, что пункт 1 имеется в полном размере.

    • Neltharian

      а от ви лічно хам. І на основі ваших висловлювань можна зробити висновок що ваша кантора це УГ. до якого неварто звертатися. Бо професіонали такої туфти не пишуть

  • Denis Sudilkovsky

    Напевно мене зіпсувала робота в рекламі, але мені “проект” Диван і те, чим він виявився насправді – подобаються. Така-собі легка форма омани (на котру я сам повівся), але без образ. Шкода, що такого другого в Слави не вийде – вдруге йому не повірять, але то вже його проблеми :)

    • maksym

      Денисе, як я написав в тексті – мені теж проект сподобався. Prodigi зробило все правильно, і я б на їх місці теж так робив. Мало того, якщо проект отримає якесь продовження, то думаю, що агенція має всі шанси отримати чергову непогану фестивальну роботу.

      Стаття ж не про проект Диван, а про використання особистих знайомств з метою просування комерційних проектів.

      Напевно, апдейтну пост :)

  • проходив повз

    “Баранський та компанія Продіджі успішно провели вірусну компанію за рахунок довірливих користувачів інтернету”.

    Максиме,ну використав Баранський тебе і ще декілька десятків, а можливо і тисяч дуже довірливих і можливо лояльних до нього твіпло-фейсбуко-вконтакто-жж-піплів. Ну зробив хороше промо сайту. Замовник лишився задоволений. Баранський теж лишився задоволений. Що можна змінити?

    Твоє обурення лиш підтверджує думки деяких діячів, що провокація і дезинформація у соціальних мережах поширюється досить швидко і перевірити її в теперішній ситуації, коли кожен ресурс намагається якомога швидше за своїх конкурентів повідомити про подію, не завжди вдається можливим. Сьогодні тебе використали. Завтра використають когось іншого. Нічого кардинально не змінити. А тобі і всім власникам подібних сайтів буде наука.

  • Guest

    Хейтеры не пугайте Славика, он с перепугу аж страницу на фейсбуке обновил вычистив предварительно оттуда всех друзей :)

  • Dmitry Fedorenko

    Как и многие фестивальные проекты, этот стал ярким всплеском в среде работников индустрии. Но мне, все же, интересна реакция пользователей, которые лайкали сообщение в надежде на выигрыш заявленного приза, а в результате получили, мягко говоря, не совсем то, что хотели. “Синдром неоправданных ожиданий” или радость от обмана?

    В любом случае интересно было бы услышать о качественных показателях этого проекта ))

  • Neltharian

    ІМХО це був банальний обман. Редактора то можна було попередити (особилво за наявності близького знайомства)

  • Гуашь

    У вас у всех слишком много свободного времени и мало (или вообще нет) собственных проектов, если вы с таким упоением обсуждаете чужой, причем качественно сделанный, как ни крути, проект )

  • Александр Равчев

    Использовать личные связи для продвижения коммерческих проектов не только можно, но и нужно.

    а вот предоставлять неполную информацию, и таким образом манипулировать человеком не очень этично.

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA