Цифрова агенція Prodigi опублікувала дайджест Уанету, в якому зібрані основні показники української інтернет-аудиторії в 2012 році. Дайджест сформовано на основі загальнодоступних джерел про ринок. Більшість такої інформації ви завжди можете знайти у нас в розділі Статистика Уанету.
Згідно з даними, які наводить Prodigi, кількість часу, який громадяни України щотижня проводять в інтернеті, майже зрівнялась з часом перегляду телевізора і склала 20 годин.
Найпопулярнішою соціальною мережею серед українських інтернет-користувачів залишається ВКонтакте, місячна аудиторія цієї соцмережі склала 9 млн користувачів.
Кількість смартфонів на платформі Android сягнула 1,7 млн. Щомісяця їх кількість зростає на 200 тис пристроїв.
Першопрохідцем в Україні щодо освіти ринку шляхом створення доступних інформаційних матеріалів була агенція PlusOne DA, яка весною цього року зробила ролик «Українська Інтернет Революція»: