• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 5 Квітня 2011

Одноклассники запускають комерційні додатки для українців

Tweet
Tweet

Одноклассники запускають комерційні додатки для українцівСоціальна мережа Одноклассники оголосила про запуск комерційних додатків для українських користувачів.

Як розповіла Делу директор з маркетингу сайту, Людмила Булавкіна, найближчим часом в соціалці з’являться одразу кілька комерційних додатків. Одноклассники ведуть переговори з українськими банками, які стануть партнерами сайту в цьому напрямку.

Першим комерційним додатком Odnoklassniki.ru стане спільний проект з компанією Groupon, який дозволить аудиторії соцмережі отримувати групові знижки на різноманітні товари та послуги. Додаток Классные скидки, який було запущено в Росії 16 лютого, вже встановили собі 750 000 користувачів.

Ще одним комерційним додатком стануть Желанные подарки – віртуальний wish-list, який дозволить користувачам складати списки бажаних подарунків, а їх друзям – дарувати їх за допомогою платіжних терміналів, банківських карток або електронних грошей. Раніше на сайті Odnoklassniki.ru можна було дарувати лише віртуальні подарунки.

Українська аудиторія соціальної мережі з серпня 2010 року по січень 2011 виросла на 80%, а в мобільної версії сайту – на 140%. Добова аудиторія Odnoklassniki.ru в Україні зараз становить 2,5 млн відвідувачів.

Читати більше про: Groupon, додатки, Одноклассники, соціальні мережі

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • Facebook наздогнав ВКонтакте за денною аудиторією в Україні, а з Мейл.ру перейшли переважно в Gmail (Дослідження)

    Facebook наздогнав ВКонтакте за денною аудиторією в Україні, а з Мейл.ру перейшли переважно в Gmail (Дослідження)

  • Facebook обійшов ВКонтакте вже в перший тиждень після введення санкцій проти російських соцмереж

    Facebook обійшов ВКонтакте вже в перший тиждень після введення санкцій проти російських соцмереж

  • Закриваються офіси українських представництв ВКонтакте, Mail.ru та Одноклассники

    Закриваються офіси українських представництв ВКонтакте, Mail.ru та Одноклассники

  • ЄС звинуватив Facebook, Google і Twitter у порушенні прав споживачів

    ЄС звинуватив Facebook, Google і Twitter у порушенні прав споживачів



  • Gel

    Ще б покращили переклад українською мовою. :)

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA