Бренд Beeline зникне з українського ринку внаслідок об”єднання з компанією Київстар. Про це сьогодні повідомили топ-менеджери об”єднаної компанії на прес-конференції, яка транслюється в твітері за хештегом #BeeKS.
На ринку залишаться три бренди: Київстар, Київстар-Бізнес та Djuice. Об”єднання мереж Beeline та Київстар буде відбуватися поетапно. Найближчим часом абоненти Beeline отримають послугу національного роумінгу в мережі Київстар, а також можливість збереження свого номеру при переході. Процес демаркетингу компанії почнеться на початку 2011 року, після чого фінансові плани та бюджети стануть єдиними. Процеси інтеграції, за словами президента Київстару Ігора Литовченка, мають повністю завершитись до кінця 2013 року.
фото via
В процесі злиття доведеться звільнити близько 1000 працівників: 40% з технічної дирекції, 40% з маркетингу. Після цього в об”єднаній компанії залишиться не більше 5300 працівників, і її діяльність буде здійснюватись на базі єдиної юридичної особи, власником якої стане голандська VimpelCom LTD.
Бренд Beeline буде використовуватись лише в специфічних місцях – наприклад, на вокзалах та місцях скупчення туристів в якості нішової пропозиції та заміни роумінгу (Україна – єдина країна, де VimpelCom працюватиме не під брендом Beeline). Під час прес-конференції Литовченко звернув увагу на проблеми з виділенням частот мобільним операторам. На його думку, ситуація на ринку буде більш ясною після того, як відбудеться продажа Укртелекому.
19 жовтня Антимонопольний комітет України погодив злиття Київстару та Beeline, відхиливши заяву ТОВ “Астеліт” (life:) щодо перегляду свого рішення.
Pingback: Київстар звільнив 400 працівників Beeline | Watcher()