Антимонопольний комітет дав дозвіл на обєднання Київстару і Beeline
Після піврічного повторного розгляду свого ж рішення Антимонопольний комітет України залишив в силі дозвіл на об”єднання двох українських телеком-гігантів – Київстару та Білайн. “За результатами проведеного розслідування Комітет не знайшов достатніх підстав для скасування рішення про об’єднання активів компаній «Telenor ASA» та «Altimo Holdings & Investments Ltd» в новому операторі мобільного зв’язку — компанії «VimpelCom Ltd»” – сказано в заяві. Рішення було направлене на повторний розгляд за вимогою “Астеліту” (ТМ life:) у травні 2010 року.
Вконтакте відкрився для індексації
Соціальна мережа Вконтакте стала відкритою для індексації всіма пошуковими системами в інтернеті. Раніше це було доступно лише Яндексу. Для індексації відкрито ті дані, які користувачі не сховали після редагування налаштувань приватності на сайті. Тобто це можуть бути як мінімум ім”я, прізвище та фото людини в профілі, які показуються, коли її сторінка є повністю закритою.
Цікаво, що тиждень тому в результатах пошуку Bing став доступний повноцінний пошук по іменах людей, які зареєстровані на Facebook.
Київстар запустив спеціальну послугу для Вконтакте
Український мобільний оператор Київстар оголосив про запуск нової послуги “Вконтакті”, за допомогою якої абоненти компанії зможуть отримати пільговий доступ до соціальної мережі. Вартість послуги – 20 грн на місяць, а вартість 1 Мб прийнятих або переданих даних – 0,02 грн.
Детальніше про те, як підключити та налаштувати послугу, ви можете прочитати тут.
Сайт “Українського тижня” отримав головного редактора
Сайт журналу “Український тиждень” отримав нового головного редактора, ним став Олексій Шалайський.
Олексія було звільнено з посади головного редактора порталу ProUA наприкінці серпня в рамках проведення реорганізації роботи сайту. Тоді холдинг Evolution Media оголосив про інтеграцію усіх своїх інтернет-проектів в один, а також об”єднання редакцій сайту proUA та тижневика Комментарии.
В українському твітері з”явились підробні екаунти торгових мереж
Протягом останніх тижнів в українському твітері досить активно почали свою діяльність одразу кілька екаунтів, які ведуться нібито від імені торгівельних мереж – Велика Кишеня, ДЦ, Сільпо, Фора та інші. ЖЖ-блогер, який одночасно очолює відділ маркетингу однієї з зазначених мереж, зв”язався з прес-службами вищезгаданих компаній, які підвтердили, що не мають жодного відношення до цих екаунтів.
Pingback: Київстар поглинає бренд Beeline | Watcher()