• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 20 Вересня 2010

Новий конфлікт в уанеті: Auto.ria.ua бореться з Autoria.ua

Tweet
Tweet

Один з найбільших автомобільних порталів уанету – Auto.ria.ua – заявив, що дехто намагається заробити на їх популярності, створивши сайт-підробку, яка імітує назву порталу. Клонований сайт знаходиться за адресою autoria.ua та використовує пошукову оптимізацію за ключовими словами “авториа” та “autoria”.

Не секрет, що автопортал холдингу Ria.ua вже тривалий час користується високою популярністю, і багато людей в пошукових системах вводять одразу назву сайту, а не ключові слова, пов”язані з продажем автомобілів. Дехто вирішив скористатися цією популярністю і створив сайт, оптимізований саме під цей пошуковий запит в надії на отримання великої кількості цільового трафіку. Для цього автори підробки зареєстрували домен autoria.ua (як відомо, в зоні .ua домен можна отримати лише за наявності зареєстрованої торгової марки).

Новий конфлікт в уанеті: Auto.ria.ua бореться з Autoria.ua

Сергій Лужецький, директор ria.ua заявив в коментарі Watcher.com.ua, що портал має наміри боротися з конкурентом, і “такі нечесні методи боротьби свідчать лише про безпорадність конкурента”.

“Фішинг конкурентів ніяк не відображається на сайті auto.ria.ua. Наших відвідувачів дуже важко ввести в оману такою підробкою. Ми попередили наших клієнтів, щоб вони не піддавались на провокацію. Юристи Ria.ua уже відстежують цю ситуацію. Такі дії конкурентів не лише кидають на них тінь, але і підлягають юридичній відповідальності”, – сказав Лужецький.

В офіційному повідомленні на сайті Ria.ua нічого не говориться про те, хто ж той таємний конкурент, який створив клон autoria.ua, лише натякають на свого конкурента – autocentre.ua. В повідомленні говориться, що “зараз ведуться переговори з представниками autocentre.ua про вирішення ситуації мирним шляхом”.

Минулого тижня інтернет маркетолог Ria.ua, Сергій Татарчук був більш прямолінійним. В своєму блозі він чітко вказав на те, що за сайтом-клоном стоїть конкурент auto.ria.ua – сайт autocentre.ua. На жаль, Сергій витер свій запис, але у кеші Google з ним ще можна ознайомитись:

Не владея достаточными знаниями и опытом интернет-маркетинга, АВТОЦЕНТР делает “ход конем” – это сообщество энтузиастов регистрирует собственную торговую марку по общеупотребляемому (!) в народе слову “Автобазар”, которое в то же время является самым запрашиваемым среди украинской автомобильной интернет-аудитории. После чего автоцентровские ребятишки с помощью своих юристов рассылают конкурентам требование прекратить любое маркетинговое продвижение по этому слову. Это явный бред, поскольку слово “автобазар” было поисковым высокочастотником еще задолго до появления АВТОЦЕНТРа[…]

Но последние извращения АВТОЦЕНТРА заставляют уже “поежиться” – сообщество энтузиастов наконец решило вникнуть в SEO и интернет-маркетинг, причем сразу в очень темные его сферы – дорвейстрой и сквокинг. После базового ознакомления и, возможно, неудачных экспериментов, они решили скрестить дорвейстрой со своим юридическим опытом и в результате “сварганили сайт” autoria.ua.

Ми звернулися до autocentre.ua за коментарем. Керівник інтернет-дирекції сайту, Костянтин Зубов, спростував інформацію про те, що вони мають відношення до підробки. “Компанія autocentre.ua не має жодного відношення до просування даного ресурсу, ми не реєстрували торгову марку autoria.ua”, – повідомив він.

“Я звернув увагу на те, що домени autoria.ua і auto.ria.ua схожі, але не схильний засуджувати такі дії, так як auto.ria.ua в свою чергу ніколи не підтримували стандарти чесної і прозорої конкуренції. Цей ресурс використовує чужу торгову марку “Автобазар” з моменту свого створення і не дивлячись на те, що власник цієї ТМ (яка зареєстрована у 2001 році) протягом 3 років неодноразово звертався з проханням припинити її використання, auto.ria.ua постійно називають себе автобазаром, тим самим обманюючи відвідувачів сайту”, – заявив Зубов.

Ось така заплутана ситуація виходить. Ria.ua каже про те, що хоче в мирний спосіб владнати ситуацію з autocentre.ua, той в свою чергу спростовує своє відношення до сайту autoria.ua. Наразі важко уявити, чим ситуація закінчиться, бо з юридичної точки зору ніхто не забороняв конкурентам ria.ua реєструвати торгову марку autoria, і під неї відповідний сайт autoria.ua. Чекатимемо на продовження.

Читати більше про: auto.ria.ua, autocentre.ua, autoria.ua, автобазар, автомобіль, автопортал, уанет

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • Google назвав найпопулярніші пошукові запити користувачів уанету за 2016 рік

    Google назвав найпопулярніші пошукові запити користувачів уанету за 2016 рік

  • Кожна 5-та реклама в уанеті показується на мобільних пристроях

    Кожна 5-та реклама в уанеті показується на мобільних пристроях

  • Чверть користувачів уанету дивиться YouTube частіше, аніж телевізор

    Чверть користувачів уанету дивиться YouTube частіше, аніж телевізор

  • Apple може представити власний автомобіль в 2019 році

    Apple може представити власний автомобіль в 2019 році



  • Анонімний

    Это не новый конфликт на самом деле. И очень сложный.

  • maksym

    ну, Артеру, очевидно, що складний конфлікт. Був би легким – вже б вирішився

  • Анонімний

    Максим, хинты:
    раз http://whois.domaintools.com/autoria.ua (смотрим, на чье имя домен зарегистрирован)
    два http://http://yandex.ua/yandsearch?text=Юлия+Романенко+Автоцентр (первый результат в выдаче)
    три http://www.domaintools.com/reverse-ip/?hostname=autoria.ua (особое внимание на сайт avtomagazine.ua, который лежит на том же хостинге)
    Ну это все так, совпадения. :)

  • maksym

    співпадіння різні бувають. але тут якесь воно занадто вже яскраво виражене :)

  • Nynyny

    Может это Автоцентр кто подставляет?

  • maksym

    все може бути. Будемо слідкувати за розвитком подій. Хоча, в уанеті кількість доменних конфліктів буде лише рости

  • Анонімний

    Ага, залили спорный сайт на один сервер с сайтом Автоцентра без ведома последнего :)

  • jake

    всё ясно с автоцентром

  • Nest23

    Автоцентр уже давно отстал от РИА, а РИА очень выросли, вот их и жаба давит

  • Tolyan

    Тот Риа уже всем надоел своим спамом и мусором в объявах.

  • maksym

    З іншого боку лідерство в інтернеті – річ не дуже постійна

    • Чарли

      Чаще всего так: У кого больше база, тот и лидер.

  • Анонімний

    До речі, хочеться вислухати ще тих, хто завжди кричить – про необхідність ТМ і прочих бюрократо-цедур що рятують чистоту домену .ua.
    Ось вам приклад (непоодинокий) – домен autoria.ua явно в супереч інтересам auto.ria.ua зарейстрований!

    А про торгову марку “Автобазар” – взагалі бред!
    Ну встигли юристи занести паперці куди треба, і що?
    Завтра хтось з них займе ТМ Хліб? і Що в магазині продавшиці будем пошепки казати про таку “ТМ”?
    1) Загальновживані слова – не мають бути за ТМ-леними, як на мене!
    2) Домен .уа вже пора відкривати для рейстрації без необхідності ТМ-ів! Всі “смачні” домене вже все рівно заняті, якщо на те пішло.

  • Петро

    “Я звернув увагу на те, що домени autoria.ua і auto.ria.ua схожі, але не схильний засуджувати такі дії, так як auto.ria.ua в свою чергу ніколи не підтримували стандарти чесної і прозорої конкуренції.”
    Полностью согласен!!

  • Alexsv

    Ну и сравнение. При слове хлеб у каждого разные ассоциации, но все связанные с мягким вкусным хлебом, а вот когда говорят “Автобазар” у меня в голове первым делом всплывает красно зеленая картинка-логотип на журнале АвтоБазар. Я еще будучи студентом там выбирал себе первый автомобиль.

  • Анонімний

    У вас “автобазар” – одно, лично у меня это авторынок – общее название…

  • Pingback: Webreader #14 « Blogoreader – українська блогосфера та інтернет()

  • Pingback: KP Media запустив автопортал MyDrive | Watcher()

  • Чарли

    http://autoria.ua это http://automagazine.ua, никому не известный, сомневаюсь что к этому причастен автоцентр.

    • Irchitzosh

      Почему неизвестный? Автомагазин=Автоцентр. У авториа дизайн полоностью слизан с автомагазина. Тоже на подумать))

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA