Всесвітньо відома мережа закладів швидкого харчування McDonald’s провела у США нестандартну промо-кампанію: вона розгірала 100 сертифікатів зі знижками для користувачів геосоціального сервісу Foursquare.
Акція розпочалася у так званий Foursquare Day (16 квітня): кожен, хто позначив себе в одному із ресторанів McDonald’s за допомогою сервісу Foursquare, мав шанс отримати один зі ста сертифікатів на знижку у $5 або $10.
Результати кампанії, на яку було витрачено всього близько 1000 доларів, виявилися досить успішними. За словами керівника social media департаменту McDonald’s, Ріка Вайона, відвідуваність ресторанів зросла на 33% під час акції. Нестандартна кампанія привернула увагу медіа, і про McDonald’s з”явилося більше півсотні публікацій. Понад 600 тисяч фоловерів та фанів з”явилося в компанії у різних соціальних мережах після цієї акції.
McDonald’s щороку витрачає мільйони доларів на свої рекламні кампанії, і тим не менш, навіть така незначна сума, як тисяча доларів, може зробити вагомий ефект.