• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Микола Костинян · 5 Липня 2013

Наскільки соціальні мережі стали мобільними (графік)

Tweet
Tweet

Businessinsider порівняв скільки часу американські користувачі проводять часу в соцмережах з мобільних пристроїв та ПК. Найбільш мобільними соціальними мережами, звичайно ж, стали Foursquare та Instagram – їхні користувачі 99% часу проводять у цих соцмережах з мобільних пристроїв.

Далі йде Twitter – його американські користувачі 70% часу проводять у мікроблоговій мережі з мобільних пристроїв. Для Facebook цей показник складає 50%, Pinterest – 48%, для Tumblr – 13% (дані станом на листопад 2012 року):

Наскільки соціальні мережі стали мобільними (графік)

При цьому частка доходів Facebook від мобільної реклами у минулому році склала 11% навіть попри те, що соцмережа запустила мобільну рекламу лише наприкінці другого кварталу. До четвертого кварталу частка доходів від мобільної реклами зросла до 23%. Twitter заявляє, що його доходи від мобільної реклами регулярно перевищують доходи від десктопної.

Читати більше про: Facebook, Foursquare, Instagram, Pinterest, tumblr, Twitter

Микола Костинян
new media activist, blogger

Микола Костинян на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Instagram – соцмережа №1 для українців у віці до 30 років

    Instagram – соцмережа №1 для українців у віці до 30 років

  • Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

    Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA