• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 9 Вересня 2010

New York Times відмовиться від друкованої версії

Tweet
Tweet

New York Times відмовиться від друкованої версії

Голова ради директорів американського видання New York Times, Артур Сульцбергер, оголосив про те, що найближчим часом газета може припинити виходити на паперовому носії.

З 2008 по 2009 рік доходи від продажі реклами в газеті впали на 27%, і ця тенденція, схоже, не має наміру зупинятись. Видання бачить перспективу і порятунок в онлайн-версії, яка успішно функціонує. У червні 2010 року за даними comScore, New York Times стала найпопулярнішою онлайн-газетою в США – за травень сайт відвідало 32,5 мільйонів унікальних відвідувачів, які переглядали в середньому по 22 сторінки – що вдвічі більше, ніж у інших учасників ринку.

За словами Сульцбергера, New York Times апробувала вже чимало моделей отримання плати від користувачів за контент, але вони не виявилися успішними. Газета продовжить співробітництво з Google, а також буде брати плату за перегляд лише окремих статей та матеріалів сайту, продовжуючи експериментувати зі створенням прибуткової фінансової моделі.

Нещодавно на цю тему висловився засновник Wikipedia, Джиммі Уейлс. На його думку, друковані ЗМІ будуть врятовані не запровадженням платного доступу, а розширенням носіїв інформації та випуском мобільних додатків.

За кілька місяців з того часу, як інше видання – британська The Times – встановила повний платний доступ до матеріалів свого сайту, він втратив 1,2 мільйонів відвідувачів.

Читати більше про: the new york times, друковані ЗМІ, ЗМІ, онлайн-ЗМІ, платний контент

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • Facebook хоче зробити платним доступ до контенту ЗМІ

    Facebook хоче зробити платним доступ до контенту ЗМІ

  • ТОП-100 українських онлайн-ЗМІ за охопленням

    ТОП-100 українських онлайн-ЗМІ за охопленням

  • В The New York Times вийшла найкоротша стаття – в ній лише одне слово

    В The New York Times вийшла найкоротша стаття – в ній лише одне слово

  • The New York Times запустила революційну технологію подачі контенту, де перший матеріал про війну в Україні

    The New York Times запустила революційну технологію подачі контенту, де перший матеріал про війну в Україні



  • volos_86

    Майбутнє за планшетами

  • Pingback: Webreader #13 « Blogoreader – українська блогосфера та інтернет()

  • Pingback: Ведомости вводять платний доступ до матеріалів сайту | Watcher()

  • Pingback: Журнал Der Spiegel заробив більше €1 млн на продажі додатків для iPad i iPhone | Watcher()

  • Pingback: Дайджест: онлайн-прибутки New York Times, нові відгуки на Hotline, портал для благодійників в уанеті, конкурс від Microsoft | Watcher()

  • Pingback: Сайт The New York Times стане платним | Watcher()

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA