Український інтернет-холдинг Digital Ventures оголосив про запуск власної партнерської мережі, яка дозволить власникам сайтів заробляти на показах реклами від tochka.net.
Партнерська програма Digital Ventures передбачає, що власники сайтів та блогів розміщуватимуть у себе банери з рекламою порталу Tochka.net, і отримуватимуть гроші за кожен перехід з їхнього сайту. Один перехід оцінюється трохи більше, ніж у 1 цент, що є мізерною ціною, тобто за 1000 кліків на банер від Точки автори сайтів отримають 100 гривень.
Digital Ventures заявила, що таким чином “відкриває нову нішу на ринку інтернет-реклами і партнерства” і “побудувати афіліаційну мережу з нуля – складна задача, з якою ми справимось”. Насправді це вже не перша подібна мережа – аналогічні рішення пропонують деякі інтернет-магазини та хостингові компанії, які дозволяють власникам сайтів заробляти гроші на кліках по партнерських посиланнях і банерах.
В своєму офіційному релізі компанія зазначила, що для учасників мережі пропонуються два варіанти заробітку – Pay-per-View та Pay-per-Action. Хоча фактично мова йде не про Pay-per-Action, а про Pay-per-Click.
Очевидно, що запуск партнерської мережі дозволить порталу урізноманітнити джерела трафіку на сайті – бо, як відомо, серед них у великій кількості присутній куплений трафік з Ukr.net.
Минулого тижня Tochka.net запустив сервіс підбору фінансових послуг “Фінансовий пасаж”, який порівнює послуги банків та страхових компаній.
Digital ventures заснована в липні 2008 року і разом із телеканалом «Україна» входить до групи електронних ЗМІ холдингу СКМ (належить Рінату Ахметову).