• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 21 Червня 2010

Засновник Google News розказав про 5 рис майбутньої журналістики

Tweet
Tweet

Виступаючи на конференції “Інноваційна журналістика” у Стендфордському університеті, автор сервісу Google News, Крішна Бхарат, окреслив 5 характерних рис майбутньої журналістики.

1. Ясність ролей кожної журналістської організації.

Бхарат вважає, що публікації в медіа будуть мати більш спеціалізований та тематичний характер. Новинарні агенції та компанії будуть відомі скоріше за своєю специфікою – окремою темою або локальним рівнем.

2. Набагато більше використання соціальних медіа, у порівнянні з сьогоденням.

Не зважаючи на те, що деякі ЗМІ лише починають опановувати соціальні медіа, Бхарат вірить, що вони поширяться набагато більше у наступні кілька років.

3. Ефективні методи оплати та доставки.

За наявності легкого пошуку, оплати та форми доставки контенту, люди будуть більше використовувати його, ніж зараз. Співробітник Google упевнений в те, що платний контент – невід”ємна частина майбутнього онлайн-журналістики.

4. Розумніша реклама.

Реклама, яка розуміє аудиторію краще і приносить користувачам потрібний їм продукт.

5. Нові цікаві методи формування.

Шлях до цього методу нагадує канал, який формується з різних джерел, і який наповнений різними цікавими матеріалами, до яких користувач проявляє інтерес.

Думки засновника Google News підтверджують тенденцію до мультимедійної онлайн-журналістики, на противагу традиційній.

Читати більше про: google news, media, журналістика, ЗМІ, контент, онлайн-ЗМІ

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • Як монетизувати власне медіа: два успішні кейси

    Як монетизувати власне медіа: два успішні кейси

  • Facebook хоче зробити платним доступ до контенту ЗМІ

    Facebook хоче зробити платним доступ до контенту ЗМІ

  • Google запустить прямі трансляції телеканалів через YouTube TV

    Google запустить прямі трансляції телеканалів через YouTube TV

  • ТОП-100 українських онлайн-ЗМІ за охопленням

    ТОП-100 українських онлайн-ЗМІ за охопленням



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA