• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 16 Червня 2010

Microsoft витратить $80 млн., щоб переконати користувачів придбати Office 2010

Tweet
Tweet

Корпорація Microsoft почала роздрібні продажі пакету Office 2010. Пакет офісних програм буде доступний покупцям в 35 тисячах магазинів і на сайті Office.com.

За стандартною практикою, Microsoft уклала партнерські угоди з провідними комп’ютерними виробниками – HP, Acer, Asus, Dell і Lenovo. За умовами цих угод виробники зможуть попередньо встановлювати Office 2010 на нові комп’ютери і ноутбуки.

Компанія очікує в 2011 році продати понад 100 мільйонів систем з попередньо встановленим Office.

Поки що важко оцінити реальність цих цифр, і чи викличе взагалі захоплення в користувачів новий Офіс.

За інформацією Businessinsider, Майкрософт планує витратити близько $80 млн. на просування Office 2010. Близько 70% з них рекламної кампанії буде потрачено онлайн.

Майкрософту треба буде переконати споживачів, що платити кілька сотень доларів не є безглуздям, не зважаючи на наявність таких безкоштовних продуктів як Google Docs та власний безкоштовний вебофіс від Майкрософта.

Вартість мінімальної комплектації “коробкової” версії Home and Student в США складає $150. У цю версію входять програми Word, Excel, PowerPoint і OneNote. Office Home and Business, в якій доданий клієнт Outlook, обійдеться покупцям в $280. Office Professional коштує $500. У нього також входять програми Access і Publisher.

Зараз пропонується 10 версій Office 2010 на різних мовах. Microsoft обіцяє довести кількість мовних версій до 94.

Microsoft офіційно представила Office 2010 для корпоративних клієнтів в травні 2010 року.

Читати більше про: microsoft, Office 2010, запуск, майкрософт, маркетинг, реклама

Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

    На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

  • Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

    Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

  • Apple зняла рекламу на київському залізничному вокзалі та столичному метро

    Apple зняла рекламу на київському залізничному вокзалі та столичному метро

  • Viber представив 4 формати медійної реклами

    Viber представив 4 формати медійної реклами



  • Zymogliad

    Витратить

  • Pingback: Microsoft Office 2010 з’явився в українських магазинах | Watcher()

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA