З 9 вересня 2010 року пакет офісних програм Microsoft Office 2010 з”явився у вільному продажі в українських магазинах та торгівельних мережах.
Ціна коробкової версії Microsoft Office 2010 українською мовою становитиме: 830 гривень (версія Для дому та навчання) та 1700 гривень (версія Для дому та бізнесу). За словами голови українського Microsoft, Дмитра Шимківа, користувачами одного з найвідоміших продуктів компанії в нашій країні стали понад 6 мільйонів людей.
Версія “Для дому та навчання” містить базовий набір програм: Word, Excel, PowerPoint i OneNote 2010. Версія для бізнесу отримала додатково Outlook – програму для обміну повідомленнями та тайм-менеджменту. Microsoft Office 2010 може бути встановлений одразу на три ПК. Окрім того, пакет отримав функцію Office Web Apps, яка дозволяє працювати з документами за допомогою браузеру.
В коментарі для Watcher.com.ua PR-директор Microsoft-Україна, Ярина Ключковська, розповіла про плани компанії щодо українського ринку.
– Чи планується в Україні така ж активна рекламна кампанія для Office, як і для Windows 7 минулого року? На чому будете акцентувати увагу і де рекламуватиметесь?
– Наша рекламна кампанія для Office 2010 розпочалася ще у травні, коли телевізійна кампанія пройшла на телебаченні. Зараз ми зосередилися на онлайн-рекламі версій для домашніх користувачів та для малого бізнесу, оскільки саме зараз обидві мовні версії – українська та російська – з’явилися у роздрібних торгових точках.
– З 6 млн користувачів, про які сказав Дмитро Шимків – скільки використовує ту чи іншу версію Office? І скільки, за вашими прогнозами, перейде на Office 2010 до кінця цього року, або ж до другої половини наступного?
– На жаль, я не можу назвати цих показників, але сьогодні дуже значна частина українців користується 2003-ю версією Office. Це був чудовий продукт для свого часу, але йому вже все-таки 7 років, і він морально застаріває. Новий Office 2010 «заточений» під те, що реально відбувається сьогодні: людям вже недостатньо працювати індивідуально над документами і надсилати їх один одному електронною поштою, вони хочуть працювати з документами не лише з офісу, а й з дому чи з дороги, за допомогою домашнього ПК чи смартфона. Тому в 2010-й версії багато функцій, спрямованих на одночасну роботу і на інтеграцію з веб-сервісами та соціальними мережами. До речі, заохочую всіх спробувати Office Web Apps, доступні всім користувачам Hotmail – це практично повноцінний інтерфейс і можливості десктопної версії, тільки у вікні браузера, плюс 25 ГБ дискового простору в онлайні для зберігання документів, і все це безкоштовно :) Ну і мобільний Office 2010 доступний теж безкоштовно.
А вже наступного року в Україні з’являться наші «хмарні» рішення з продуктивності – по суті, офісні програми, які надаються у вигляді послуг. Так що попереду ще дуже багато цікавого.
– Як плануєте працювати з бізнесом, щоб залучити його до використання Office 2010? Може є якісь особливі програми?
– Бізнес-версії Office 2010 і всієї хвилі офісних продуктів з’явилися в Україні ще навесні, і ми бачимо великий інтерес від замовників. Справжнім хітом є SharePoint 2010 – це дуже зручний і економний інструмент налагодження спільної роботи в компанії, і в Україні він швидко набирає популярності.
Світовий реліз нового офісного пакету Microsoft відбувся ще 12 травня 2010 року. Бюджет рекламної кампанії для просування продукту – $80 млн, 70% з яких планувалося витратити саме в онлайні.
В липні аналітична компанія NPD Group прогнозувала, що продажі Microsoft Office 2010 будуть не такими успішними, як продажі версії-2007. Тим не менш, під час бета-тестування новинки Office 2010 було завантажено понад 9 млн разів.
Pingback: Webreader #13 « Blogoreader – українська блогосфера та інтернет()