Корпорація Microsoft почала роздрібні продажі пакету Office 2010. Пакет офісних програм буде доступний покупцям в 35 тисячах магазинів і на сайті Office.com.
За стандартною практикою, Microsoft уклала партнерські угоди з провідними комп’ютерними виробниками – HP, Acer, Asus, Dell і Lenovo. За умовами цих угод виробники зможуть попередньо встановлювати Office 2010 на нові комп’ютери і ноутбуки.
Компанія очікує в 2011 році продати понад 100 мільйонів систем з попередньо встановленим Office.
Поки що важко оцінити реальність цих цифр, і чи викличе взагалі захоплення в користувачів новий Офіс.
За інформацією Businessinsider, Майкрософт планує витратити близько $80 млн. на просування Office 2010. Близько 70% з них рекламної кампанії буде потрачено онлайн.
Майкрософту треба буде переконати споживачів, що платити кілька сотень доларів не є безглуздям, не зважаючи на наявність таких безкоштовних продуктів як Google Docs та власний безкоштовний вебофіс від Майкрософта.
Вартість мінімальної комплектації “коробкової” версії Home and Student в США складає $150. У цю версію входять програми Word, Excel, PowerPoint і OneNote. Office Home and Business, в якій доданий клієнт Outlook, обійдеться покупцям в $280. Office Professional коштує $500. У нього також входять програми Access і Publisher.
Зараз пропонується 10 версій Office 2010 на різних мовах. Microsoft обіцяє довести кількість мовних версій до 94.
Microsoft офіційно представила Office 2010 для корпоративних клієнтів в травні 2010 року.
Pingback: Microsoft Office 2010 з’явився в українських магазинах | Watcher()