• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 2 Червня 2010

Ukr.net не захотів продаватися за $100 млн.

Tweet
Tweet

Голова наглядової ради проекту Ukr.net, Михайло Комісарук, озвучив сьогодні на прес-конференції нову стратегію порталу та поділився деякими цікавим фактами з життя компанії.

Так, за його словами, Ukr.net нещодавно відхилив пропозицію покупки за $100 млн. В найближчі два роки планується вихід компанії на одну з європейських фондових бірж. А вищевказана сума, вочевидь, не задовольнила потреб керівництва.

Була презентована нова стратегія порталу, головний зміст якої – це перемога над Google у якості головної домашньої сторінки у всіх українців. “Встановлення сторінки порталу в якості домашньої означатиме високу лояльність української аудиторії”, – сказали представники Ukr.net.

Вже найближчим часом в онлайні та на телебаченні стартує масштабна рекламна кампанія порталу, націлена на українців віком 21-49 років – в основному це офісні працівники. На думку Комісарука, пошуковики як домашню сторінку використовують в основному новачки, а порталом будуть користуватися більш досвідчені люди.

Станом на кінець минулого року, 26% українців використовували Google як стартову сторінку свого браузера. На другому і третьому місцях знаходилися електронна пошта та портал ukr.net, відповідно. Дослідження проводилося компанією InMind.

Читати більше про: Google, ukr.net, портали, уанет

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • Закриття соцмережі Google+ може бути відволікаючим маневром перед загрозою Cambridge Analytica – 2

    Закриття соцмережі Google+ може бути відволікаючим маневром перед загрозою Cambridge Analytica – 2

  • Що шукали українці в 2017 році

    Що шукали українці в 2017 році

  • Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

    Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

  • Google знайшов факти широкомасштабного втручання Росії у вибори в США через його рекламні інструменти

    Google знайшов факти широкомасштабного втручання Росії у вибори в США через його рекламні інструменти



  • MrGALL

    В сучасних браузерах є пошук прямо з адресного рядка, SpeedDial і т.п. Який сенс заходити на якийсь проміжний сайт? :)

  • jeether

    Не с того начинает господин Комисарук. Презентовать стратегии, разрабатывать бизнес-планы, изучать фокус-группы — на всё это много ума не нужно. Гугл стал гуглом, долго и кропотливо совершенствуя свои сервисы. Ukr.net'у сейчас нечего противопоставить гуглу. А сказки про 100 млн. долл. пускай потенциальные инвесторы слушают.

    • Руслан Дворковой

      А может ли господин Комисарук ответить, кто предлагал 100 млн. хотя бы примерно и как пришли к такой стоимости. Если это были не DST то навскидку сложно понять, кто.

      • maksym

        dst таку суму за укр.нет ніколи б не дала

  • Teneta

    Ну звісно, якщо лише потрібен пошук, то браузер прийде на допомогу одразу. Але ж портал це не лише пошук. БУдь-який портал є зручним з точки зору підбору різних блоків структурованої інформації та купи інших можливостей. Я заходжу на портал, аби водночас читати новини з різних сайтів – це зручно.

  • someone

    “На думку Комісарука, пошуковики як домашню сторінку використовують в основному новачки, а порталом будуть користуватися більш досвідчені люди.” – ой вмираю зі сміху….

  • Sergii Kauk

    укр.нет безнадійно відстав від життя…

    • maksym

      в компанії, здається нещодавно зявився піарвідділ :)

  • Роман

    Я тільки за! Нехай і у нас будуть свої лідери. В Росії он скільки своїх хороших сайтів/сервісів, а в україні користуютсья то Російськими то західними. А Укр.нет – один з небагатьох, який ще якось тримає боротьбу – пошта у них хороша. Уанету повинні хороші потужні проекти. Тому нехай розвиваються, молодці!

  • Стас

    Краще б підчухали свою укрнетівську пошту, мейлру і той стабільніший.

  • Yaroslava

    я користуюсь порталом тільки тому, що це насправді економить час. В Інеті використовують тільки пнеобхідне, і, по-моєму, тут все під рукою. А скільки коштує – мені байдуже, головне, щоб сервіс був безкоштовним!

  • Mira

    Укр.нет неплохой портал, мне нравится что на нем не так много рекламы и все как-то структурированно. Много новостей, разные сервисы, да та же почта – все в одном окне. Удобно.

  • Руслан Дворковой

    Полностью с вами согласен

  • Igo

    ukr.net Навіть не спромігся зробити сайт українською, де йому до гугла

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA