• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 25 Травня 2010

Twitter заблокує сторонню рекламу на сайті

Tweet
Tweet

Адміністрація сервісу Twitter внесла зміни до правил використання сайту. Відтепер усі сторонні застосунки та сервіси, які продають рекламу під виглядом записів користувачів, використовуючи API сервісу, будуть заблоковані.

Це означає, що такі сервіси, як, наприклад Sponsored Tweets, Ad.ly, Twite.ru – перестануть існувати. Раніше за їх допомогою можна було напряму розмістити рекламу у Твітері, публікуючи її під виглядом звичайних повідомлень від користувачів.

В Україні певною популярністю почала користуватися російська платформа twite.ru. Не зважаючи на негативну реакцію спільноти, окремі користувачі почали заробляти на власному твітері, публікуючи через сервіс рекламні твіти.

Розробники Твітера пояснюють заборону тим фактом, що вказані рекламні сервіси використовували сервіс “суто для тотальної монетизації”, порушуючи “актуальність та цілісність стрічки повідомлень”. Ну і само собою, вони складали пряму конкуренцію рекламному механізму Promoted Tweets – цей сервіс розробляється уже самим Твітером. “Користувачі мають право розуміти різницю між розвагами та фінансами”, – мовиться у повідомленні компанії.

У квітні Twitter запустив плафторму @anywhere, яка дозволяє інтегрувати можливості сервісу на будь-які сторонні сайти.

Читати більше про: Twitter, монетизація, реклама, Твітер

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

    На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

  • Twitter збільшив ліміт знаків у повідомленнях з 140 до 280

    Twitter збільшив ліміт знаків у повідомленнях з 140 до 280

  • Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

    Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

  • Apple зняла рекламу на київському залізничному вокзалі та столичному метро

    Apple зняла рекламу на київському залізничному вокзалі та столичному метро



  • Asenyk

    І правильно зробили, що блокували.

    Бо, відверто кажучи, вже задовбало читати в стрічці по 5-6 однакових повідомлень від кількох людей.
    Я наприклад розфоловив трьох занадто активних твайтників )))

  • Pingback: Twitter почав розміщувати рекламу | Watcher()

  • Pingback: Twitter: розробники зможуть заробити на показі реклами, а користувачі будуть фоловити людей через SMS | Watcher()

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA