Twitter планує випустити окремий API для своїх рекламних сервісів Promoted Tweets і Promoted Topics, щоб дати можливість розробникам сторонніх програм-клієнтів заробити на показі реклами.
На даному етапі технологія тестується з обмеженим колом розробників, які захотіли розміщувати рекламу в своїх програмах. Принцип розподілу прибутків поки невідомий, але Twitter виявив готовність ділитися своїми прибутками від реклами з власниками твітер-клієнтів, які приєднаються до нового API.
Кілька місяців тому сервіс змінив свою політику стосовно сторонніх рекламних платформ. Так, сервісам, які публікували рекламу всередині стрічки повідомлень користувачів Твітера, заборонили подібну діяльність. Після цього було оголошено про запуск власної рекламної платформи Promoted Tweets. Кілька днів тому Twitter найняв ще двох директорів з продажу реклами для покращення роботи цього підрозділу.
Вчора Twitter запустив також новий функціонал, який дозволяє фоловити людей за допомогою SMS, навіть не маючи екаунту на цьому сайті. Опція діє на території США і називається Fast Follow. Власники мобільних телефонів можуть надіслати SMS з текстом “Follow cnn” на спеціальний номер, і у відповідь почнуть отримувати оновлення екаунту @cnn.
Такі самі повідомлення можуть отримувати і вже зареєстровані люди, які проживають в одній з перелічених країн – для цього досить дозволити отримування SMS-оновлень від конкретного твітер-користувача. України в цьому списку немає.