Адміністрація сервісу Twitter внесла зміни до правил використання сайту. Відтепер усі сторонні застосунки та сервіси, які продають рекламу під виглядом записів користувачів, використовуючи API сервісу, будуть заблоковані.
Це означає, що такі сервіси, як, наприклад Sponsored Tweets, Ad.ly, Twite.ru – перестануть існувати. Раніше за їх допомогою можна було напряму розмістити рекламу у Твітері, публікуючи її під виглядом звичайних повідомлень від користувачів.
В Україні певною популярністю почала користуватися російська платформа twite.ru. Не зважаючи на негативну реакцію спільноти, окремі користувачі почали заробляти на власному твітері, публікуючи через сервіс рекламні твіти.
Розробники Твітера пояснюють заборону тим фактом, що вказані рекламні сервіси використовували сервіс “суто для тотальної монетизації”, порушуючи “актуальність та цілісність стрічки повідомлень”. Ну і само собою, вони складали пряму конкуренцію рекламному механізму Promoted Tweets – цей сервіс розробляється уже самим Твітером. “Користувачі мають право розуміти різницю між розвагами та фінансами”, – мовиться у повідомленні компанії.
У квітні Twitter запустив плафторму @anywhere, яка дозволяє інтегрувати можливості сервісу на будь-які сторонні сайти.
Pingback: Twitter почав розміщувати рекламу | Watcher()
Pingback: Twitter: розробники зможуть заробити на показі реклами, а користувачі будуть фоловити людей через SMS | Watcher()