Компанія IBM запустила спеціальний інструмент для аналзу соціальнх медіа, який дозволить бізнесу краще дізнатися настрої своїх клієнтів, якими вони діляться у соціальних мережах, твітері, та блогах.
Аналізатор отримав довгу і незрозумілу назву “SPSS Modeler data mining and text analytics workbench”. Програма може бути корисною багатьом організаціям – як комерційним компаніям, так і різним політичним, релігійним або громадським організаціям. Вона виявляє реакцію людей у соціальних медіа на той чи інший продукт вашої компанії, а також настрої щодо ваших головних конкурентів.
Розробкою вже почали користуватися кілька американських компаній. Тут варто зауважити, що вона орієнтована скоріше на компанії більшого масштабу, для малого бізнесу цей аналізатор може виявитися заскладним і занадто дорогим у впровадженні.