Google отримав патент на ідею показу рекламних оголошень людям лише з певним місцеположенням.
Завдяки такому детальному таргентингу рекламодавці зможуть більш точно націлювати свої рекламні кампанії, обмежуючи їх певними регіонами чи місцями – наприклад, показувати рекламні пропозиції про свої товари лише жителям Нью-Йорку або Лондону.
Цікаво, що заявку на цей патент Google подав ще шість років тому. Поки невідомо, чи захоче Google використати правові аспекти нового патенту по відношенню до інших компаній. Сервіси та технології, що враховують геолокаційні дані користувачів, стали особливо популярні в останній час. Для прикладу, остання версія браузеру Firefox має таку функцію, як розподіл дозволів для різних сайтів, що запитують у користувачів надання геоданих.
Нещодавно Google купив сервіс мобільної реклами AdMob. Разом з патентом на рекламу з використанням місцеположення користувача це дає йому ще одну істотну перевагу над конкурентами.