Криза – ідеальний час для запуску нових проектів. Конкуренція менша, хоча фінансові ризики більші. Компанія Агора Україна незмінна у своїй традиції запускати свіженький проект кожних 2-3 місяці.
Цього разу це сервіс знайомств cafeclub.ua. Сервіс стилізований, як не важко здогадатись, під кавову тематику: “філіжанка з порцеляни” присутня в логотипі, чат – “територія еспрессо”, запрошення друзів – “заварювання кави” та ще низка інших кавових фіч:
Кавова тематика – це, певно, й буде ознакою дифиренційності щодо багатьох інших дейтінг-сервісів, якими користуються українські користувачі. Бо придумати щось нове в цьому сегменті доволі важко – всі сервіси мають однаковий функціонал.
Як й більшість інших проектів Агори cafeclub.ua має повнофункціональну українську версію, що в наш час досить рідкісне явище. Впевнений, що менеджери Агори не прогадали.
cafeclub.ua зараз перебуває в режимі бета тестування та поки що офіційно не стартував, хоча там вже зареєстровано близько 100 користувачів. Цікаво, що для користувачів Blox.ua реєстрація на cafeclub.ua не потрібна. Схоже, Агора йде шляхом створення системи свого кроссервісного профайлинга. Поки що не відомо, чи буде реалізована сумісність з іншими системами відкритої реєстрація OpenID, FacebookConnect чи Google Friend Connect.