Угода щодо придбання компанією Google монстра соціальних ЗМІ Digg.com скоріш за все так і не буде укладена. За інформацією TechCrunch, наприкінці минулого тижня Google повідомив керівництво Digg, що угода вартістю майже $200 млн. не відбудеться.
Різні джерела, що є близькими до керівництва обох компаній, повідомили, що одна з головних причин зриву угоди – деякі проблеми Digg, що були виявлені під час технічного аудиту компанії. Однак, одне з джерел повідомило іншу причину: рішення Google про неукладання угоди було прийнято після розмови з топ-менеджментом Digg, і вони не зійшилсь “на особистому рівні”.
Та все ж найвірогіднішою причиною може стати банальна відсутність на сьогоднішній день інструментів, які б відкривали можливість монетизації Digg.com. У зв‘язку з цим навіть говорять про те, що “Digg is truly the most useless of the big Web 2.0 sites” (З найбільших Web 2.0 сайтів – Digg є найбільш непотрібним). Він не заробляє грошей і ніколи не буде цього робити. І єдина користь від нього – це генерація потужного трафіку. Але чи потрібно це Google’у?
Хоча не слід відкиадти й можливої гри Гугла на пониження вартості Digg.com шляхом поширення чуток про його “непотрібність”.