Відомий реєстратор доменів, компанія Godaddy, почала пропонувати своїм клієнтам реєстрацію доменів в зоні .co за умовчанням. Щоправда, як згодом виявилось, це був експеримент.
Доменна зона .co відкрилася для реєстрації у липні 2010 року. Першою помітною покупкою стало придбання домену e.co за $81 тис. В той самий період сервіс мікроблогів Twitter почав використовувати t.co як власний скорочувач посилань, також підігрівши інтерес до цієї зони.
Компанія Godaddy на один день змінила свою форму підбору доменів на головній сторінці, пропонуючи клієнтам реєструвати в першу чергу адреси в зоні .co, а не в зоні .com, як це було впродовж років до цього. Як виявилось, це був лише експеримент, метою було визначення популярності нової зони. Закономірно, що в доменній зоні .com уже практично всі цікаві імена зайняті, тому Godaddy могла би залучити чимало нових клієнтів, які б реєстрували домени в зоні .co.
У вересні Godaddy виставила себе на аукціон за $1 млрд.