Ми вже не раз писали про наміри Твітера запустити свою систему скорочень посилань. В цьому є багато причин – починаючи від безпеки користувачів і закінчуючи привабливістю інформації, яку можна отримувати через сервіси скорочень.
Наприклад, сервісом bit.ly цікавиться Google, оскільки cервіс в режимі реального часу відслідковує кількість кліків на кожен скорочений лінк. Така інформація потрібна Google для включення в пошукову видачу щойно згенерованих веб-сторінок, які швидко набирають популярності.
Якщо Google не вдасться домовитись про придбання bit.ly, то йому доведеться купувати інформацію про кліки. Очевидно, що Twitter і сам не проти заробити на своїй же інформації.
Отже, Twitter офіційно запускає сервіс скорочень посилань – t.co. Передбачається, що альтернативні сервіси (в першу чергу bit.ly) також будуть доступні для користувачів.
Але саме t.co буде єдиним сервісом, який працюватиме з рекламною платформою Promoted Tweets (ми писали про неї в квітні).
Усі посилання, які будуть скорочуватись через t.co, перевірятимуться на уразливість та наявність шкідливого коду.
Однією з важливих новацій буде можливість користувачеві бачити на яку сторінку веде лінк. Зараз, як правило, користувач повинен спершу натиснути лінк, і лише після відкриття сторінки бачить, що це за сторінка.
Pingback: Домен e.co проданий за $81 тис. | Watcher()