Станом на 1 листопада українці понад 150 тис разів завантажили мобільні додатки, які пропонують своїм читачам українські ЗМІ.
Телекритика звернулася до ЗМІ щодо детальної статистики популярності їх мобільних програм. Найбільшою кількістю завантажень може похвалитися канал “24” – його додаток для iPhone завантажили понад 90 тисяч разів. Протягом жовтня програму щодня використовували 500-600 осіб. Виникають сумніви щодо реальності цієї цифри – оскільки денна аудиторія додатків UBR складає всього 0,5% від загальної кількості завантажень, тоді як в Корреспондента, наприклад, цей показник набагато більше – 10%.
Додаток для iPhone від порталу про культурне життя столиці, Gloss.ua, завантажили близько 7500 разів. Влітку вийшла аналогічна програма для Android, а кілька тижнів тому – для Nokia.
iPhone-додаток новинарного порталу Корреспондент.net з липня цього року завантажили понад 9 тисяч людей. Щодня ним користується близько тисячі читачів, і більшість з них (69%) – перебувають у Європі.
Додатки “5 каналу” для iPad та iPhone, які запустили майже два місяці тому, вже завантажено 5500 разів.
Додаток порталу UBR.ua для Nokia запустили 17 вересня, і всі смартфони Nokia N8, які ввозяться в Україну, вже мають його в якості встановленого. Найближчим часом агенція Stanfy має випустити додатки для UBR.ua на iPhone та iPad.
Ось як виглядає зведена таблиця з даними щодо популярності мобільних додатків українських ЗМІ: